خبرگزاری کار ایران

توضیحات دادستان اراک درباره پیدا شدن جسد مردی ۳۱ ساله در ساختمان نیمه کاره/ تست‌های مولتی دراگ مثبت بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۲۱۱

دادستان مرکز استان اراک درباره پیدا شدن جسد مردی ۳۱ ساله در ساختمان نیمه کاره گفت: بر اساس آزمایش‌های اخذ شده از جسد، تست‌های مولتی دراگ از نظر آمفتامین و متا آمفتامین و مرفین مثبت بوده است.

به گزارش ایلنا، ربیع الله قربانی درباره این موضوع که فردی در اراک در جریان ناآرامی‌های اخیر کشته شده است، گفت: شنبه شب، جسد مردی ۳۱ ساله در ساختمان نیمه کاره ای در نزدیکی محل سکونتش در شهرستان اراک کشف شد.

وی افزود: جسد این فرد در مکانی کشف شده که در آن مکان هیچ گونه تجمعی شکل نگرفته است و فوت این شخص ارتباطی با اغتشاشات اخیر نداشته است.

دادستان مرکز استان بیان کرد: طبق معاینات اولیه جسد هیچگونه جای زخم، شکستی اندام دست، پا، گردن و جمجمه همچنین خونریزی مغزی مشاهده نشده است.

قربانی اظهار کرد: بر اساس آزمایش‌های اخذ شده از جسد، تست‌های مولتی دراگ از نظر آمفتامین و متا آمفتامین و مرفین مثبت بوده است.

دادستان مرکز استان با بیان اینکه نمونه آزمایش سم شناسی از جسد اخذ شده است که نتیجه آن متعاقباً از طریق پزشکی قانونی اعلام می شود، گفت: تعیین علت تامه فوت بستگی به نتیجه آزمایش سم شناسی پزشکی قانونی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز