خبرگزاری کار ایران

با حضور دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا؛

مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۲۱۹

مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش صبح امروز با حضور سرلشکر صفوی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش صبح امروز (یکشنبه) با حضور سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا و رئیس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی برگزار شد.

در این مراسم، امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، سردار سرتیپ پاسدار علی فضلی جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امیر سرتیپ خلبان حبیب بقایی فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش و سردار عبدالله عراقی رئیس پژوهشکده دفاع مقدس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی، حضور داشتند.

همزمان با آغاز این مراسم، سرلشکر صفوی از نمایشگاه دستاورد‌های فرهنگی سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیروی زمینی ارتش بازدید کرد.

همچنین با حضور سردار سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا، پیکر شهید گمنام تازه تفحص شده در ستاد فرماندهی نیروی زمینی ارتش تشییع شد.

این شهید والامقام در عملیات والفجر۱ و در منطقه فکه به فیض شهادت نائل آمد و مقرر شده است که پیکر پاک این شهید والامقام در یکی از بوستان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران به خاک سپرده شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز