خبرگزاری کار ایران

برگزاری نشست کمیته چهارجانبه عربی با محوریت ایران و به ریاست عربستان

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۷۶۹

نشست کمیته چارجانبه پیگیری بحران در روابط با ایران به ریاست عربستان در حاشیه نشست وزرای امور خارجه اتحادیه عرب برگزار شد.

به گزارش ایلنا، نشست کمیته چارجانبه پیگیری بحران در روابط با ایران به ریاست عربستان در حاشیه نشست وزرای امور خارجه اتحادیه عرب برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری رسمی عربستان (واس)، نشست کمیته چهارجانبه وزرای امور خارجه کشورهای عربی برای پیگیری تحولات بحران در روابط با ایران به ریاست «فیصل بن فرحان»، وزیر امور خارجه عربستان، در حاشیه نشست وزرای امور خارجه اتحادیه عرب در قاهره برگزار شد.

در این دیدار تحولات روابط با ایران و روند روابط کشورهای عربی با ایران و راه‌های مواجهه با آنچه دخالت ایران در امور داخلی کشورهای عربی خوانده می‌شود، بررسی شد.

همچنین گزارش شماری از کشورهای عضو این کمیته درباره ایران و نیز گزارش دبیرخانه اتحادیه عرب در این باره در این نشست قرائت شد.

کمیته وزارتی چهارجانبه پیگیری بحران در روابط با ایران با عضویت وزرای امور خارجه عربستان، مصر، بحرین و امارات برگزار می شود.

وزیر امور خارجه عربستان همچنین در نشست کارگروه وزارتی تلاش برای توقف اقدامات اسرائیل در بیت‌المقدس به ریاست وزیر امور خارجه اردن مشارکت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز