خبرگزاری کار ایران

امیر نصیرزاده:

شهدای مدافع حرم از عمق استراتژیک کشورمان دفاع کردند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۰۰۳

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: شهدای مدافع حرم با ایثار و از خود گذشتگی در آن سوی مرزها از حریم، امنیت و عمق استراتژیک کشورمان دفاع کردند.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده به همراه حجت الاسلام عبدالعلی گواهی رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد کل و سردار ابوالقاسم شریفی، رئیس ایثارگران ستاد کل نیروهای مسلح با خانواده شهید مدافع حرم، مهدی ذاکر حسینی دیدار کرد.

وی در این دیدار گفت: شهدای مدافع حرم با ایثار و از خود گذشتگی در آن سوی مرزها از حریم، امنیت و عمق استراتژیک کشورمان دفاع کردند.

وی با تاکید بر اهمیت نقش شهدای مدافع حرم در ایجاد آرامش در جامعه، اظهار داشت: شهدای مدافع حرم با انگیزه بالا و ایمان باور نکردنی از زندگی، خانواده و آسایش و راحتی خود گذشتند و با عشق به جهاد و دفاع از ارزش‌ها و حرم آل‌الله، با دشمن مبارزه کردند که لازم است قدر این رویش‌های جدید و ارزشمند را دانست.

نصیرزاده با بیان اینکه شهیدان در مسیر شهادت حمایت و صبوری خانواده‌هایشان را داشتند، تصریح کرد: صبر و شکیبایی خانواده شهدا که با اشتیاق فرزندان خود را راهی جبهه‌های جنگ حق علیه باطل و دفاع از حریم اهل بیت (ع) می‌کنند، از امدادهای غیبی و الهی است و این عزیزان الگوی صبر و استقامت هستند.

شهید ذاکر حسینی فرزند یکی از کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران است که به صورت داوطلبانه به سوریه اعزام و در سال ۱۳۹۵ در منطقه حلب سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمده پیکر مطهر این شهید والامقام هنوز هم به کشور برنگشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز