خبرگزاری کار ایران

اظهارات بی‌اساس مقام صهیونیستی در جریان دیدار با وزیر دفاع ژاپن

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۰۳۵

وزیر جنگ اسرائیل در جریان امضای تفاهم‌نامه دفاعی جدید با ژاپن با تکرار ادعاهای ضدایرانی خود گفت: رابطه با توافقنامه هسته‌ای با ایران با مقام‌های آمریکا صحبت کردم و به آن‌ها خاطرنشان کردم که این تهدید مستلزم واکنشی جهانی به رهبری آمریکا است.

به گزارش ایلنا به نقل از اسرائیل دیفنس، اسرائیل و ژاپن، تفاهم‌نامه همکاری‌ دفاعی را به امضا رساندند که به گسترش همکاری‌های دفاعی، استراتژیک و نظامی دو کشور کمک شایانی خواهد کرد.

این تفاهم‌نامه توسط «بنی گانتز»، وزیر جنگ اسرائیل و «یاسوکازو هامادا»،  همتای ژاپنی‌اش، به امضا رسید.

این دو وزیر، این تفاهم‌نامه را در هفتادمین سالی که از آغاز روابط ژاپن و اسرائیل می‌گذرد، به امضاء رساندند.

در آغاز گفت‌وگوها وزیر جنگ اسرائیل، درگذشت «شینزو آبه»، نخست‌وزیر پیشین ژاپن را تسلیت گفت.

وی در ادامه بیان داشت: «در اسرائیل، نیروهای نظامی ما برای دفاع از مردم‌مان تلاش می‌کنند. دفاع از سرزمین و تحقق صلح و ثبات، هدف مشترک ما و ژاپن است.»

وزیر جنگ اسرائیل در این دیدار در اظهاراتی بی‌اساس مدعی شد: «امنیت و ثبات بین‌المللی توسط برنامه هسته‌ای ایران و سایر فعالیت‌های این کشور تهدید می‌شود. من هم اکنون از سفری به متحد نزدیک و مشترک‌مان ایالات متحده بازمی‌گردم. در جریان این سفر در رابطه با توافقنامه هسته‌ای با ایران با مقام‌های آمریکا صحبت کردم و به آن‌ها خاطرنشان کردم که این تهدید مستلزم واکنشی جهانی به رهبری آمریکا است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز