خبرگزاری کار ایران

سرتیپ آقامحمدی:

سامانه‌های جدید به سازمان رزم پدافند هوایی ارتش ملحق می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۱۳۸

رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی پدافند هوایی ارتش از الحاق سامانه‌های جدید به سازمان رزم پدافند هوایی خبر داد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ دوم صمد آقامحمدی، رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: در رزمایشات آتی نیروی پدافند هوایی ارتش سامانه‌های پدافندی قبلی ارتقا و سامانه‌های جدید میان‌برد و دوربرد بعد از تست عملیاتی به سازمان رزم این نیرو ملحق می‌شود.

وی ادامه داد: سامانه‌های شبیه‌ساز کاملا بومی که توسط متخصصان فنی و تلاشگر داخلی ساخته شده و نیز جزو الزامات آموزشی هم است، روند روبه رشد و مطلوبی را در بکارگیری سامانه‌های راداری و موشکی به وجود آورده است.

رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه پهپاد یکی از مولفه‌های قدرت نوین در دنیای امروز است، اظهار داشت: رزمایش پهپادی اخیر ارتش با ماموریت‌های مختلف تجسس، کشف، شناسایی، رهگیری، درگیری، انهدام و... اخطاری جدی و قاطع برای بیگانگانی است که فکر تجاوز و نفوذ به خاک ایران را دارند.

آقامحمدی افزود: هم‌افزایی، تعامل، تبادل اطلاعات و نیز همکاری شگرفی بین سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی پدافند هوایی ارتش و سایر سازمان‌های نظامی، مراکز علمی- دانشگاهی و شرکت‌های دانش‌بنیان برقرار است که موجب روند روبه جلو و پیشرفت فزاینده‌ای در مجموعه نیروی پدافند هوایی ارتش شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز