خبرگزاری کار ایران

وحیدی در تذکر شفاهی:

افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارکنان دولت نیازمند بازنگری است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۱۹۰

نماینده مردم بجنورد در مجلس، گفت: کارمندان دولت، حقوق بگیران کشوری و لشگری و بازنشستگان عائله های دولت و نظام هستند، آیا با توجه به تورم موجود افزایش ۱۰ درصدی حقوق ها نیاز به بازنگری ندارد.

به گزارش ایلنا، محمد وحیدی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۹ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور، گفت: کارمندان دولت، حقوق بگیران کشوری و لشگری و بازنشستگان عائله های دولت و نظام هستند، آیا با توجه به تورم موجود افزایش ۱۰ درصدی حقوق ها نیاز به بازنگری ندارد.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس خطاب به وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: گردشگری و میراث فرهنگی مهم ترین اولویت توصیه شده توسط مقام معظم رهبری در توسعه استان خراسان شمالی بوده که نیازمند حضور و بررسی شما است.

وی خطاب به رئیس جمهور، عنوان کرد: شهرستان شدن بخش مانه علیرغم دستورات وزیر کشور، معاون اول رئیس جمهور و نظر مثبت کمیسیون سیاسی دولت بلاتکلیف مانده است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: روستاهای زیادی در خراسان شمالی از تنش آبی رنج می برند و راه های روستایی مانه، سملقان، راز و جرگلان با هر بارندگی مسدود می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز