خبرگزاری کار ایران

سردار فدوی:

اولویت سپاه، خدمت‌رسانی به مردم است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۴۴۱

جانشین فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه سپاه پناهگاه امن ملت ایران و مستضعفین است، گفت: امروز خدمت بی‌منت به مردم جهاد فی سبیل الله است و سپاه در بخش های مختلف روند شتابنده خدمت به مردم دارد.

به گزارش ایلنا، سردار دریادار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه امروز( یکشنبه ) در حاشیه بازدید از خانواده‌های معظم شهدا، رزمندگان و جانبازان بستری در بیمارستان قدس اراک، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اولین روزهای تاسیس، خود را خادم مردم و پاسدار انقلاب دانسته و در مقاطع مختلف ۴۳ ساله، برای پیشرفت و تحقق آرمان‌ها از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.

وی اظهار داشت: اولویت سپاه خدمت رسانی به مردم است و سپاه نوکر و خادم ملت ایران و مستضعفان است و در مسیر خدمت رسانی در بخش های مختلف شتابنده حرکت خواهد کرد.

جانشین فرمانده کل سپاه در این آیین ضمن آرزوی بهبودی و سلامت برای همه بیماران و به خصوص خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، گفت: خانواده معظم شهدا و ایثارگران از سرمایه‌های ارزشمند نظام اسلامی هستند که با تربیت فرزندان رشید خود و ایثارگران با حضور ایثارگرانه در دفاع مقدس حماسه‌های بزرگی خلق کردند و به الگوهای درخشان تبدیل شده‌اند و امروز دعای خیر این عزیزان بزرگترین پشتوانه مسئولان برای موفقیت در ماموریت‌ها است.

وی با اشاره به رویکرد خدمت رسانی در سپاه پاسداران گفت: خدمت‌رسانی سپاه و بسیج در طول بیماری کرونا موجب کاهش آسیب‌های این بیماری به مردم شد و اوج این خدمات در قالب طرح جهادی و سلامت شهید حاج قاسم سلیمانی ارائه شد و افتخارات بزرگی در ۲ سال رقم خورد و برگ زرینی در کارنامه درخشان سپاه و بسیج اضافه شد.

سردار فدوی افزود: خدمت‌رسانی بسیجیان در طول بیماری کرونا علاوه بر اینکه الگوهای موفقی ارائه کرد و تهدیدات را از جامعه به فرصت تبدیل نمود، فصل جدیدی از خدمت‌رسانی به مردم و ایثار و ازخودگذشتگی آغاز کرد.

وی اظهار داشت: سپاه روح‌الله استان مرکزی در حوزه بهداشت و درمان اقدامات چشمگیری انجام داده که قابل تقدیر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز