خبرگزاری کار ایران

سردار نقدی مطرح کرد:

با ولایت فقیه توانستیم مشکلات را حل کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۹۱۸

همایش معاونت حقوقی سپاه با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، همایش معاونت حقوقی سپاه با حضور سردار سرتیپ بسیجی محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه ، سردار سهراب علی شمخانی معاون حقوقی سپاه و جمعی از فرماندهان و مسئولین حقوقی سپاه برگزار شد.

سردار نقدی در این همایش با بیان اینکه خداوند متعال دوست دارد کسی که مورد ظلم واقع شده است فریاد دادخواهی اش را بلند کند و علیه ظلم سخن بگوید در خصوص لزوم اقدامات حقوقی درباره جنایات آمریکایی ها اظهار داشت :  ظلم و جنایت ها باید دیده شوند باید حق مان را مطالبه و از ابتکار عمل هایمان استفاده کنیم و  درست و  مستند جنایات آمریکا را ثابت می کنیم؛  باید حرکت کرد و نصرت را آن موقع از خدا خواست.

معاون هماهنگ کننده سپاه در خصوص جنایات آمریکایی ها گفت : ۲۰۰ پرده نمایشگاه جنایات آمریکا در جنگ وجود دارد که با رسوا شدن آنها  قابل پیگیری است  و کمترین نتیجه گیری حقوقی ما برابر آمریکا بازدارندگی آنهاست.

معاون هماهنگ کننده سپاه در پایان عنوان داشت :  اگر خداوند بخواهد به شما نصرت بدهد چنین کاری را می کند ، نگه داشتن انقلاب خود اعجاز الهی است ، شرایط سختی داشتیم اما با ولایت فقیه توانستیم مشکلات را حل کنیم و از سد آنها بگذریم، به امید خداوند پیروز می شویم.

سردار شمخانی نیز در این همایش گفت : باید در عرصه حقوقی قوی تر ظاهر شویم.

نمانتده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مجلس درباره تلاش غرب برای ستیز با فرهنگ علوی و حسینی بیان داشت: آنها غرب را مرکز می‌دانند و خاورمیانه را به دلیل نزدیکی خود با چنین نامی یاد می کنند، آنها مخالف فرهنگ علوی، حسینی و مهدوی هستند و همواره از پیش از انقلاب اسلامی هم با این موارد در ستیز بودند البته روحانیت در این میان همیشه بیدار بوده است.

وی افزود: شما سخنرانی امام در سال ۴۲ را نگاه کنید امام همان موقع آمریکا و اسرائیل را عامل جنایت در ایران می‌داند، انگلیسیها پیش تر هم تلاش داشتند تا با بابیت و بهائیت به مبارزه با اسلام و شیعه بپردازند پس از پیروزی انقلاب نیز با کودتا و توطئه های داخلی و خارجی تلاش به مبارزه داشتند.

سردار شمخانی تصریح کرد:افرادی چون ابو مهدی مهندس و خیلی دیگر از شیعیان عراق که از ابتدا در کنار ما جنگیدند و سپس برابر آمریکایی ها به پا خواستند و با کمک قهرمان بزرگی چون سپهبد سلیمانی با دشمن جنگیدند.

سردار شمخانی ادامه داد: جبهه حق با شهید سلیمانی پرچم داعش را پائین کشیدند و لشکریان جبهه مقاومت در عراق ، سوریه و یمن همانند لبنان شکل گرفتند، آمریکایی‌ها که روزگاری برای عراق حاکم می گذاشتند حالا خودشان از ترس ملت عراق و جبهه حق به دور خود دیوار کشیده اند،  آنها در انواع عملیات هایشان شکست خوردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز