خبرگزاری کار ایران

صبح امروز؛

نماز عید سعید قربان اقامه شد/ حاج علی‌اکبری: عفاف و حجاب به هویت، خانواده و ایمان ما گره خورده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۸۸۶

نماز عید سعید قربان به امامت رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و امام جمعه موقت تهران در مصلی امام خمینی(ره) تهران اقامه شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نماز عید سعید قربان صبح امروز به امامت حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری تهران در مصلی امام خمینی (ره) اقامه شد.

خطیب نماز عید سعید قربان در بخشی از خطبه این نماز گفت: امروز روز عرض ارادت به پدران و مادران شهدا است و تمام مجالس به نام عید قربان و در روز عید قربان روز عرض ارادت به پدران و مادران شهدا است.

وی ادامه داد: دیروز در مناجات دلنشین عرفه از ابا عبدالله خواندیم «پروردگارا سعادت تقوا را به من کرامت کن» و در روز عید نیز این دعا را از خداوند متعال طلب می‌کنیم. دهه ولایت را در پیش داریم و باید قدر بدانیم. ان شاءالله مومنین این دهه را گرامی بدارند و در کنار درس‌های عید غدیر، ولایت فقیه که شعبه‌ای از ولایت امیرالمومنین است را دریافت کنیم. حج بیت الله الحرام انجام شد و از خداوند می‌خواهیم ما و آنها را در دعای یکدیگر سهیم کند.

حجت الاسلام حاج علی اکبری گفت: در زمینه عفاف و حجاب که گره خورده به هویت، خانواده و ایمان است و قوانین لازم موجود است و اجرای کامل این قانون با همت و همراهی مسئولین مطالبه جدی ما است. نهادها، مسئولیت اول را در این زمینه دارند و ما نیز در این زمینه مسئولیت‌هایی داریم. تقویت اجتماعات ایمانی یکی از بهترین راه‌های حفظ ایمان و حجاب و عفاف از آن جمله است و بانوان محجبه ما باید با حضور در اجتماعات ایمانی گوناگون با این پرچم حضور پیدا کنند. این حضور به لطف پروردگار کمک کننده است و برای حفظ ارزش‌ها توجه به این امر بسیار کمک کننده است.

وی در پایان گفت: پروردگارا قسمت می‌دهیم به محمد و آل محمد (ص) که در این روز عزیز ما را از خشم و غضب خود در امان قرار دهی. پروردگارا از تو هدایت می‌خواهیم و برای تحقق آرمان‌های بزرگ الهی و اسلامی کمک می‌خواهیم و ما را یاری کن. پروردگارا به ما رحم کن و از همه دشمنان خود حفظ کن. ما از تو روزی می‌خواهیم، ما را در برابر دشمنان قدار، مقاومت و پایداری بیشتر مرحمت فرمایی. مشکلات و گرفتاری‌ها را به لطف و کرم خود و به دست جوانان مومن و انقلابی مرتفع فرما.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز