خبرگزاری کار ایران

دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی:

باید فاصله بین مسئولان و مردم کم شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۹۸۰

دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی تاکید کرد: گسست و فاصله مدیران و مردم به هیچ وجه قابل قبول نیست و رویکرد رئیس مجلس برای حضور در مناطق کم‌برخوردار و آشنا شدن با مشکلات مردم از نزدیک به همین دلیل است.

به گزارش ایلنا، محمدسعید احدیان در نشست هم‌اندیشی با نیروهای انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد که در یاسوج برگزار شد، با تبریک روز قلم؛ بر ضرورت هم افزایی و اتحاد قوه مقننه و مجریه تاکید کرد و گفت: مجلس و دولت باید با هم افزایی و اتحاد  کشور را به سمت آرامش سوق دهند.

وی با بیان اینکه دولت و مجلس انقلابی ظرفیت‌های موثری جهت خدمت به مردم دارند، گفت: باید تلاش شود این ظرفیت و توان بطور حداکثری در خدمت کشور و مردم قرار گیرد.

دستیار سیاسی و رسانه ای رییس مجلس با اشاره به معیشت مردم تصریح کرد: موضوع رفاه و معیشت برای مردم بسیار مهم است و از این جهت تحت فشار هستند، بنابراین دولت به کمک مجلس به صورت جهادی بنا دارد رفاه و معیشت مردم تامین شود.

وی بر ضرورت حمایت از دولت تاکید و خاطرنشان کرد: مجلس و شخص قالیباف در حمایت از دولت کمک می‌کنند تا مشکلات و چالش های پیش رو حل شود.

دبیرکل جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی با اشاره به دغدغه رهبری مبنی بر حل مشکلات مردم تاکید کرد: رویکرد محوری قالیباف این است که شخصا مشکلات مردم را پیگیری کنید تا تنگناهای بوجود آمده برای کشور و مردم رفع شود.

احدیان با تاکید بر توجه بیشتر به مناطق محروم یادآور شد: مجلس شورای اسلامی و قالیباف با در پیش گرفتن تمهیداتی تلاش می‌کنند، استان‌ها و مناطق محروم به لحاظ زیر ساخت ها تقویت شده تا شاهد رضایت مندی مردم باشیم.

وی با تاکید بر اینکه باید فاصله بین مسئولان و مردم کم شود، عنوان کرد: گسست و فاصله مدیران و مردم به هیچ وجه قابل قبول نیست و رویکرد قالیباف بر حضور در مناطق کم برخوردار و آشنا شدن مشکلات مردم از نزدیک است.

دستیار رییس مجلس اضافه کرد: اذهان عمومی انتظارات زیاد و به حقی از مجلس دارند که ضرورت سفر قالیباف به کهگیلویه و بویراحمد و سایر استان ها بر همین مبنا صورت می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز