خبرگزاری کار ایران

سردار شکارچی در دیدار با ماموستا فایق رستمی:

جمهوری اسلامی با اتکا به اسلام، ولایت فقیه و مردم هیبت پوشالی آمریکا را درهم شکسته است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۳۱۴۰

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دشمن از طریق جنگ نرم استان کردستان را به عنوان یکی از اهداف راهبردی انتخاب کرده است.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ ابوالفضل شکارچی در دیدار با ماموستا فایق رستمی، عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج، گفت: جمهوری اسلامی ایران با اتکاء به اسلام ناب و شریعت، ولایت فقیه و مردم به عنوان سه مولفه اصلی اقتدار نظام، هیبت پوشالی آمریکای جنایتکار را درهم شکسته است.

وی ادامه داد: بسیاری از کشورهایی که به آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی و کشورهای غربی وابسته هستند، با نهایت ذلت، امنیت خود را به کشورهای بیگانه واگذار می‌کنند اما جمهوری اسلامی ایران به عنوان کشوری مستحکم  و مقتدر با نیروهای مسلح خودکفا و خوداتکاء همه نیازهای دفاعی و امنیتی خود را تولید می‌کند و بازدارندگی بی‌نظیری را در عرصه‌های دفاعی و امنیتی به وجود آورده است. با این حال دشمنان با تغییر روش و راه اندازی جنگ نرم، جنگ شناختی و جنگ رسانه ای در عرصه های فرهنگی و اعتقادی درصدد دین‌زدایی، ترویج فساد و نا امید کردن مردم هستند و کردستان را به عنوان یکی از اهداف راهبردی انتخاب کرده‌اند. آنان به دنبال ایجاد اختلافات قومی و مذهبی و شکاف بین شیعه و سنی در این منطقه  هستند اما بی‌گمان با استفاده از ظرفیت علمای انقلابی کردستان دشمن  زبون، در این جبهه نیز نا امید می‌شود.

امام جمعه سنندج: نیروهای مسلح در بسیاری از فعالیت‌های مردم‌یاری فعالند

در ادامه این دیدار ماموستا فایق رستمی، عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه سنندج به تبیین تاثیر پیروزی انقلاب اسلامی در ترغیب امت  اسلامی پرداخت و گفت: دشمن در جنگ تحمیلی هشت ساله دچار اشتباه محاسباتی شد. آنان تصور می‌کردند می‌توانند بر انقلابِ تازهِ به پیروزی رسیده ایران فایق آیند اما با حضور رزمندگانی شجاع و فداکار و اهداء هزاران شهید، جانباز و اسیر نتوانستند حتی یک وجب از خاک وطن را اشغال کنند.

وی با قرائت آیه" وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبون، گفت: نیروهای مسلح بعد از دفاع جانانه از آب و خاک این مرز و بوم و پیروزی در جنگ تحمیلی با خودکفایی در تولید نیازهای دفاعی و امنیتی،   دشمن را سر جایش نشاندند و اکنون پادگان‌های ما نقش دانشگاه، تربیت، تعلیم و ترویج اخلاق مداری را ایفا می‌کنند و نیروهای مسلح در بسیاری از فعالیت های مردم‌یاری حضور فعال دارند.

ماموستا رستمی، امنیت، توسعه پایدار اقتصادی، حضور فعالان اقتصادی، وحدت و امنیت معیشت  را موجب پیشرفت کشور دانست و اظهار کرد: مردم کردستان با اهداء هزاران شهید، جانباز و اسیر در هشت سال دفاع مقدس و سایر رویدادهای حساس همواره وفاداری خود را به نظام اسلامی و ولایت فقیه اثبات کردند.  این منطقه سرشار از منابع طبیعی و ظرفیت گردشگری برای اشتغال آفرینی است که می‌طلبد مسوولان با توجه ویژه به این امر، گام های موثری در جهت رفع مشکلات بیکاری و معیشتی مردم منطقه کردستان بردارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز