خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

اجرای دقیق طرح‌های فرهنگی مصباح موثرترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن در ارتش است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۲۰۶۱

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسنی با اشاره به تبلیغات و عملیات روانی دشمن گفت: باید دشمن را تحت تاثیر اعمال خود قرار دهیم و با تربیت نیروی انسانی شایسته، کاربلد و در تراز ارتش که بالاترین سرمایه محسوب می‌شود، توطئه‌های خباثت آمیز دشمنان را خنثی کنیم.

به گزارش ایلنا، روابط عمومی ارتش، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در دومین جشنواره طرح‌های فرهنگی مصباح که با حضور فرماندهان و رؤسای عقیدتی سیاسی یگان‌های نیروی زمینی ارتش در تهران و به صورت دورسخنی در سراسر یگان‌های نیروی زمینی ارتش برگزار شد، با بیان این که تربیت و ارزشمندسازی نیروها در ارتش باید در اولویت قرار بگیرد، گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ارزش‌های کشور مبتنی بر ارزش‌های اسلام و قرآن است و آن نیرویی ارزشمند است که تربیت و آموزش‌هایش مبتنی بر آموزه‌های اسلامی و قرآنی باشد.

وی ویژگی این نیروها را در چهار حوزه بیان و اظهار کرد: برای برخورداری از این نیروها باید در چهار حوزه بینش، منش، ارزش و روش تحول ایجاد کنیم تا بتوانیم نیروهای خود را در برابر تهاجم فرهنگی دسمن مصون سازی کنیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: این طرح‌ها مانند نسخه پزشک است و باید به صورت دقیق و کامل به دستورالعمل‌های آن‌ها عمل کنیم. خوشبختانه همه فرماندهان و رؤسای عقیدتی سیاسی یگان‌های ارتش و همین طور جامعه هدف که شامل کارکنان و خانواده‌های آن‌ها است، در حال همکاری با یکدیگر هستند. همچنین در حوزه مسائل فرهنگی 470 اقدام در این حوزه‌ها برای جامعه هدف لحاظ شده است.

حجت‌الاسلام محمدحسنی با اشاره به تبلیغات و عملیات روانی دشمن تصریح کرد: باید دشمن را تحت تاثیر اعمال خود قرار دهیم و با تربیت نیروی انسانی شایسته، کاربلد و در تراز ارتش که بالاترین سرمایه محسوب می‌شود، توطئه‌های خبیثانه دشمنان را خنثی کنیم.

وی با بیان این که اجرای دقیق طرح‌های فرهنگی مصباح موثرترین راه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن در ارتش است افزود: طرح‌های فرهنگی مصباح در ارتش، تبدیل به یک گفتمان غالب شده است، خاطر نشان کرد: استمرار در این طرح‌ها موجب می‌شود تا هرچه سریبع‌تر به نقطه مطلوب برسیم و نکته دیگر این است که همه جنبه‌های این طرح‌ها باید مورد توجه قرار بگیرند تا به نقطه مطلوب برسیم چرا که این مسائل در جهت پیشرفت و آگاهی هرچه بیش تر ما از شرایط و مسائل روز جامعه است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش راهبرد فعلی دشمن برای ضربه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ضربه ضد فرهنگی دانست و بیان کرد: دشمن در جنگ نظامی نتوانسته است کاری از پیش ببرد و به همین خاطر به دنبال ضربه از طریق نفوذ فرهنگی در جامعه است که خوشبختانه نتوانسته تأثیر خاصی در جامعه هدف خود بگذارد، پس می‌توانیم با اجرای دقیق طرح‌های مصباح، همین توطئه‌های دشمن را نیز در نطفه خفه کنیم.

حجت‌الاسلام محمدحسنی در پایان با تجلیل از اقدامات شایسته امیر سرتیپ حیدری، فرمانده نیروی زمینی محوری و فرماندهان یگان‌های نیروی زمینی ارتش که دغدغه زیادی در اجرای این طرح‌ها داشته‌اند، تأکید کرد: این اقدامات باعث شده که در ارتش تا حدود زیادی از نظر تهاجمات فرهنگی نسبت به سایر بخش‌های جامعه، مصونیت بیش‌تری داشته باشیم. همچنین باید تا رسیدن به یک مجموعه فرهنگی کامل، ادامه دهیم و بر خواسته‌های خود پافشاری کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز