خبرگزاری کار ایران

حضور اژه‌ای در نمازجمعه پیشوا و گفت‌وگوی چهره‌به‌چهره با نمازگزاران

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۰۹۴

رئیس قوه قضاییه امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)، در نماز جمعه پیشوا در جنوب استان تهران حضور یافت و از نزدیک با مردم و نمازگزاران گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای، امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع)، پس از بازدید ۴ ساعته از زندان زنان قرچک، با حضور در مصلی حرم مطهر جعفر بن‌ موسی (ع) واقع در شهرستان پیشوا در جنوب استان تهران، در نماز جمعه این شهرستان حضور یافت و از نزدیک با مردم و نمازگزاران گفت‌وگو کرد و به استماع مسائل و مشکلات آنها پرداخت.

امامزاده جعفر (ع) فرزند امام موسی کاظم (ع) و نواده امام جعفر صادق(ع) هستند که انوار مرقد مطهر ایشان قرن‌هاست بر پهنه ایران اسلامی می‌درخشد.

«حضور مقامات قضایی در مساجد و ملاقات بی‌واسطه با مردم و شنیدن مشکلاتشان و پیگیری مسائل مطرح شده، تبدیل به رویه شود» این دستوری است که رئیس قوه قضاییه در چندین جلسه خطاب به مقامات و مسئولان قضایی صادر کرده و شخصا نیز بر این مهم اهتمام دارد و مستمراً برای اقامه فریضه نماز و رسیدگی به مسائل و مشکلات قضایی مردم در مساجد مختلف حاضر می‌شود.

روز یکشنبه اول خردادماه نیز رئیس دستگاه قضا پس از بازدید از دادسرای فرهنگ و رسانه، با حضور در مسجد فلسطین تهران، نماز ظهر و عصر را در میان نمازگزارن این مسجد به جا آورد و پس از آن، پای صحبت مردم نشست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز