خبرگزاری کار ایران

صولت مرتضوی در جلسه شورای اداری استان تهران:

برای حل مسائل تهران پروژه‌ها و طرح‌هایی دیده شده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۸۹۷

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: یافته ها حاکی از آن است که عمده ترین مسائل استان تهران برمی گردد به حوزه حمل و نقل، ترافیک، محیط زیست، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، حوزه انرژی، کشاورزی و صنعت و مباحث فرهنگی و آسیب های اجتماعی که متناسب با هر کدام از این عمده مسائل طرح ها و پروژه هایی دیده شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدصولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس‌جمهور ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان تهران، گفت: مصوبات سفر براساس مسئله شناسی هر استانی صورت می‌گیرد و قبل از سفر مسئولان در استانداری استان تهران و در ستاد حوزه معاونت اجرایی عمده مسائل استان تهران را شناسایی می کنند.

وی افزود: یافته ها حاکی از آن است که عمده‌ترین مسائل استان تهران برمی گردد به حوزه حمل و نقل، ترافیک، محیط زیست، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش، حوزه انرژی، کشاورزی و صنعت و مباحث فرهنگی و آسیب های اجتماعی که متناسب با هر کدام از این عمده مسائل طرح ها و پروژه هایی دیده شده است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: با ۲۷ دستگاه اجرایی توافقاتی انجام شده است و اولویت اول توافقات حسب دستور رییس‌جمهور اتمام پروژه های نیمه تمام است که در این راستا در حوزه زیر بنایی ۳۵ طرح و حوزه صنعت و معدن ۴ طرح دیده شده است در حوزه فرهنگی و آموزشی و ورزشی ۳۳ طرح تهیه شده است در حوزه آسیب های اجتماعی ۳۰ طرح وجود دارد و همچنین در حوزه بهداشت و درمان از عمده ترین نیازهای استان تهران پروژه های نیمه تمام و بیمارستان های بالای ۵۰۰ تختخواب چندین سال شروع شده است که هنوز تکمیل نشده است و دولت قصد دارد تمام بیمارستان های نیمه تمام را تمام کند و پیش‌بینی آن است تا پایان سال حدود ۴ یا ۵ هزار تخت بیمارستانی در استان تهران به بهره‌برداری برسد.

مرتضوی تصریح کرد: در حوزه کشاورزی حدود ۱۱ طرح و در حوزه اشتغال ۹ طرح که چیزی بالغ بر ۱۹ هزار میلیارد تومان دیده شده است.

وی با اشاره به قانون جوانی جمعیت بیان داشت: ۶ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای ازدواج جوانان در سال ۱۴۰۱ پیش بینی شده است.

معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: جلسات سفرهای استانی حین سفر و بعد از سفر  انجام می شود و چنانچه طرحی با پیشرفت ۵۰ درصد از قلم دولت افتاده باشد به مصوبات استانی اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز