خبرگزاری کار ایران

مراسم بزرگداشت شهدای سانحه هوایی اصفهان در ستاد نیروی هوایی ارتش برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۸۲۶

در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، مراسم بزرگداشت، شهیدان سرهنگ دوم خلبان زمانی و ستوانیکم خلبان بای با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش، در مسجد النبی(ص) ستاد این نیرو برگزار شد.

به گزارش ایلنا، با حضور امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ خلبان علی اکبر طالب زاده معاون هماهنگ کننده و جمعی از فرماندهان و کارکنان این نیرو، مراسم بزرگداشت شهدای سانحه هوایی اصفهان، شهیدان سرهنگ دوم خلبان قاسم زمانی و ستوانیکم خلبان محمد جواد بای در استانه سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) در مسجد النبی ستاد این نیرو برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین ترحمی معاون تربیت و آموزش اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش در این مراسم ضمن تسلیت شهادت امام جعفر صادق(ع) و تبریک و تسلیت شهادت دو تن از خلبانان سلحشور نیروی هوایی الهی اظهار کرد: معصومیت و راستی امامان مقوله‌ای اثبات شده‌است که تاسی از آن می‌تواند در جریان زندگی هر انسانی تاثیر بسزایی داشته باشد.
وی افزود: این تأسی و الگو گیری می‌تواند موجب سعادتمندی و قرارگیری در صراط مستقیم شود، از این رو مطالعه سیر زندگی امام جعفر صادق (ع) می‌تواند چشم انسان را بر روی حقایق دنیوی و اخروی باز کند و انسان را به واسطه زندگی صادقانه این امام بزگوار بیش از پیش با ذات وجودی و عصاره صداقت نبوی آشنا سازد.
وی در ادامه ضمن تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت دو تن از خلبانان ولایی نیروی هوایی ارتش با اشاره به مکتب حقیقی شهادت خاطرنشان کرد: شهادت مرزی است که تنها انسان‌های پاک و منزه از سرچشمه آن می‌نوشند و در جایگاه رفیع عبودیت قرار می‌گیرند، انسان‌هایی که تمام تلاش‌شان ارتقای جایگاه انسانیت و معنویت است که به راستی چنین کسانی سزاوار بهترین‌ها در نزد خداوند تبارک و تعالی هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز