خبرگزاری کار ایران

در دیدار اتتوره سکویی با صفری؛

راه‌های توسعه همکاری اقتصادی ایران و ایتالیا بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۶۰۰

در دیدار دبیرکل وزارت امور خارجه ایتالیا و معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه کشورمان راه های توسعه همکاری اقتصادی بین دو کشور مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، اتتوره سکویی دبیرکل وزارت امور خارجه ایتالیا در سفر به تهران با مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.

صفری در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های همکاری دو کشور از جمله در حوزه اقتصادی بر ضرورت استفاده حداکثری از آن تاکید کرد.

معاون دیپلماسی اقتصادی در ادامه با مرور حوزه‌های همکاری، خاطرنشان ساخت: شرکت‌های ایتالیایی از گذشته نزد تجار ایرانی از جایگاه خوبی برخوردار بوده و این فرصتی است که ایتالیا باید آن را مغتنم شمارد.

دبیرکل وزارت امور خارجه ایتالیا در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از سفر به تهران با ابراز امیدواری نسبت به موفقیت گفتگوهای وین، از تمایل کشورش برای بهره گیری از ظرفیت‌های اقتصادی روابط تاکید کرد.

سکویی افزود: شرکت‌های ایتالیایی از گذشته حضور فعالی در بازار ایران داشته که می‌تواند در دوره جدید تقویت شود.

در این دیدار راه‌های توسعه همکاری در حوزه اقتصادی و تجاری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز