خبرگزاری کار ایران

دستورات رئیس مرکز ارتباط مردمی رئیس‌جمهور برای رفع مشکلات آسایشگاه‌های جانبازان

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۲۰۸

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری بعد از عیادت از جانبازان آسایشگاه اعصاب و روان نیایش، دستوراتی را برای حل مشکلات جانبازان و کارکنان این مرکز درمانی صادر کرد.

به گزارش ایلنا، در سالروز آزادی خرمشهر حجت‌الاسلام احمد صالحی، رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در راستای پیگیری‌های میدانی از میزان رسیدگی دستگاه‌های اجرایی به درخواست‌های مردمی، به صورت سرزده به عیادت جانبازان آسایشگاه اعصاب و روان نیایش رفت تا در روز ملی ایثار و مقاومت، مهمان جانبازان گرانقدری باشد که میزبان عیدانه سید ابراهیم رئیسی در نوروز ۱۴۰۱ بودند.

صالحی در این دیدار صمیمی ضمن ابلاغ سلام رئیس‌جمهور به قهرمانان ایثار و مقاومت کشور، پیگیر نحوه اجرای دستورات صادره قبلی مبنی بر رفع مشکلات جانبازان معزز و آسایشگاه شد.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری پس از مشاهدات و گفت‌وگو با جانبازان و پرسنل آسایشگاه و آگاهی مشکلات جاری، طی تماس با قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، نسبت به برخی گلایه‌ها در بخش بهداشتی، دارویی و تغدیه جانبازان و نیز حقوق و معیشت پرستاران و کارکنان زحمتکش آن مجموعه را مطرح و خواستار توجه جدی رفع مشکلات این عزیزان و دیگر مجموعه‌های آسایشگاهی جانبازان، در اسرع وقت شد.

پس از آن صالحی دستورات لازم را به مدیر کل بازرسی ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری صادر و تاکید کرد ظرف روز جاری با حضور مدیرعامل مجموعه آسایشگاه‌های جانبازان و نیز مدیران مربوطه در بنیاد شهید و امور ایثارگران رفع مشکلات را پیگیری کنند.

در پایان، رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری ادامه داد: برای بررسی مجدد نسبت به انجام خواسته‌های جانبازان و کارکنان خدوم این بخش خاص درمانی، کمتر از یک ماه آینده به این آسایشگاه سرکشی خواهد کرد‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز