خبرگزاری کار ایران

معاون وزارت کشور:

پیشنهادهای قرارگاه پایش توزیع عادلانه یارانه‌ها برای تصمیم‌سازان ارسال می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۲۰۶

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور تاکید کرد که پیشنهادهای عملیاتی قرارگاه پایش مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها به طور روزانه در اختیار تصمیم‌سازان قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، قرارگاه رصد و پایش طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها و همچنین قرارگاه رصد و پایش وضعیت آرد و نان در محل وزارت کشور با حضور نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و اتاق اصناف ایران تشکیل شده است.

در این بازدید، نمایندگان دستگاه‌های اجرایی با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت حوزه تخصصی سازمان مربوطه و بیان مسائل و مشکلات، راهکارهایی نیز برای برون از آن ارائه کردند.

محسن کوشش‌تبار، معاون وزیر کشور با حضور در محل این قرارگاه به بررسی نقش آن و حضور موثر نمایندگان مراجع ذی‌ربط پرداخت.

وی ضمن تقدیر از حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی و نظارتی در قرارگاه، بر ضرورت استمرار فعالیت آن تاکید و اعلام کرد قرارگاه باید با رویکرد شناسائی دقیق مسائل و مشکلات ناشی از اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها و ورود موثر به موضوعات، در راستای حل و فصل مشکلات اقدام و پیشنهادهای عملیاتی خود را روزانه در اختیار تصمیم‌سازان و تصمیم‌گیران قرار دهد.

معاون وزیر کشور بهره‌برداری از نظرات کارشناسی و سازنده اعضای قرارگاه برای حل و فصل مشکلات و آینده‌نگری به منظور جلوگیری از ایجاد مشکلات احتمالی را ضروری دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز