خبرگزاری کار ایران

نوروزی در صحن مجلس:

حرکت مذبوحانه رژیم فاسد صهیونیستی با اقتدار به خودش برگردانده خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۸۹۶

یک نماینده مجلس تاکید کرد: حرکت مذبوحانه رژیم فاسد صهیونیستی با اقتدار و صلابت مردم ایران، نظام مقدس جمهوری اسلامی به خودش برگردانده خواهد شد.

به گزارش ایلنا، رحمت‌الله نوروزی در جلسه علنی امروز (سه شنبه، سوم خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت یاد امام و شهدا گفت: شهادت صیادخدایی را به محضر رهبر انقلاب و مردم عزیز تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی افزود: حرکت مذبوحانه رژیم فاسد صهیونیستی با اقتدار و صلابت مردم ایران، نظام مقدس جمهوری اسلامی به خودش برگردانده خواهد شد.

وی افزود: اخطار من نسبت به اصل ۱۶۹ است، بسیاری از مسئولین در اتصال به درگاه ملی اقدامات لازم را انجام نداده‌اند و در این مورد ترک فعل انجام داده‌اند؛ با توجه به کمیسیون ویژه رونق تولید و نظارت بر اصل ۴۴ قانون اساسی؛ قانون اصل ۴۴ درباره ارزیابی دستگاه‌های اجرایی است در اجرای ماده ۷ قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی ما ترک فعل داریم و باید به این موضوع ورود شود.

محمدباقر قالیباف با اشاره به موضوع ترک فعل برخی دستگاه‌ها گفت: ان‌شاء‌الله این بحث را در جمع‌بندی امروز در موضوع قانون صدور مجوزها و رونق و جهش تولید و نظارت بر اصل ۴۴ قانون اساسی مطرح خواهم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز