خبرگزاری کار ایران

بیگی‌نژاد در صحن مجلس:

مجلس بررسی علمی و جامعی در خصوص پدیده گرد و غبار نداشته است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۸۴۸

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر استان ها و جمعیت های بسیاری در کشور با پدیده گردوغبار مواجه هستند، در مجلس بررسی علمی و جامعی صورت نگرفته است که بدانیم چه موضعی باید بگیریم و آیا این پدیده منشأ داخلی یا خارجی دارد.

به گزارش ایلنا،‌، هادی بیگی نژاد در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۳ خردادماه) مجلس شورای اسلامی با استناد به ماده ۲۰۲ آئین نامه داخلی مجلس تذکری داد و گفت: باید در مجلس نسبت به آنچه در کشور اتفاق می افتد موضع گیری کرد، جلسه گذشته در خصوص گرانی ها مطالبی مطرح شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حال حاضر استان ها و جمعیت های بسیاری در کشور با پدیده گردوغبار مواجه هستند، در مجلس بررسی علمی و جامعی صورت نگرفته است که بدانیم چه موضعی باید بگیریم و آیا این پدیده منشأ داخلی یا خارجی دارد. آیا بیماری زا است. بنابراین باید برای بررسی موضوع وقت گذاشته شود و از کنار آن به سادگی عبور نکند چرا که از لحاظ اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی به جامعه آسیب زده است.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر، گفت: نکته و تذکر مهمی بود، البته در فراکسیون محیط زیست گزارشی آماده شده است که در اولین جلسه هفته کاری در صحن و کمیسیون ارائه می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز