خبرگزاری کار ایران

علیپور خنکداری در صحن مجلس:

قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار یکی از قوانین خوب و قوی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۸۳۰

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب وکار یکی از قوانین خوب و قوی و نیاز کشور بود.

به گزارش ایلنا، کمال علی پورخنکداری در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۳ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون ویژه حمایت از تولید و حسن اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی درباره صدور الکترونیکی مجوزهای کسب وکار، گفت: شفاف سازی، هوشمندسازی، مردمی سازی و کارآمدسازی از جمله اهداف مجلس یازدهم است.

نماینده مردم قائم شهر، سوادکوه، جویبار سیمرغ و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس یازدهم با رسیدگی به موضوع تسهیل صدور مجوزهای کسب وکار به موضوع شفاف‌سازی ورود کرده است. در ماده ۲ اصل ۴۳ قانون اساسی مجلس و دولت باید شرایطی فراهم کنند که امکانات کار برای همه به منظور ایجاد اشتغال کامل فراهم شود، همچنین در اصل ۴۴ قانون اساسی شرایط باید به گونه ای باشد که بتوان از ظرفیت شرکت های خصوصی در راستای ارتقای اقتصاد استفاده کرد.

وی ادامه داد: قالیباف همواره بر این موضوع تاکید دارند که مجلس باید نظارت را فعال کند نه اینکه فقط به موضوع وضع قانون توجه کند. قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب وکار یکی از قوانین خوب و قوی و نیاز کشور بود،پس از تصویب این قانون کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید همه دستگاه ها را فراخواند و فعالیت آن ها را به منظور اینکه مشخص شود آیا در چارچوب قانون انجام شده یا نه مورد بررسی قرار داد. دولت وظیفه دارد موضوع تسهیل صدور کسب وکار را جدی پیگیری کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز