خبرگزاری کار ایران

نوروزی در نطق میان دستور:

نمره عملی درس دینی و قرآن با حضور دانش آموزان در مساجد داده شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۹۴۴

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان با دارا بودن بیش از ۱۰ هزار واحد تولیدی خرد و متوسط، می‌توانند ضمن حل بیکاری منطقه، بخش زیادی از بیکاری استان تهران را نیز به دوش بکشند.

به گزارش ایلنا، حسن نوروزی در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱ خردادماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با اشاره به در پیش بودن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: در مقابل همسنگران شهید، آزاده، جانباز و رزمنده‌‎ام سر تعظیم فرود می‌آروم.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی افزود: امام (ره) فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد و امام خامنه‌ای نیز فرمودند آزادی خرمشهر حادثه‌ای بی نظیر در تاریخ جهان است.

وی به عنوان خدمتگذار بیش از ۱.۵ میلیون جمعیت، ضمن تشکر از رئیس جمهور مردمی و استاندار بسیجی استان تهران، افزود: انتظار دارم اسباب سفر به حوزه انتخابیه‌ام فراهم شود. شهرستان‌های رباط کریم، بهارستان و پرند در جوار دو شهر زنده و عظیم ایرانیان و شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) با یک هزار  منطقه آزاد و ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار منطقع ویژه اقتصادی می‌تواند به عنوان پایتخت تجاری کشور خود نمایی کند.

نوروزی اضافه کرد: این موضوع مشروط به این است که گمرکات استان تهران، بنادر خشک و باندهای ایران-روسیه، ایران-هند و ایران چین در این منطقه اسقرار داشته باشند تا ما با این کشورها تعامل داشته باشیم.

وی ادامه داد: شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان با دارا بودن بیش از ۱۰ هزار واحد تولیدی خرد و متوسط، ضمن حل بیکاری منطقه می‌‎تواند بخش زیادی از بیکاری استان تهران را نیز به دوش بکشد که تقویت واحدهای تولیدی و عمل به مصوبه‌های قانونی دولت، نسبت به ۵ شهرک صنعتی منطقه می‌تواند ظرفیت‌های بالای اشتغال ایجاد کند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس افزود: ساماندهی انتقال پساب تسویه‌ خانه‌های پرند، فیروزبهرام، وابان و شاهد شهر به کانال‌های آب کشاورزی نه تنها می‌تواند تمامی اراضی کشاورزی دو شهرستان را تأمین نماید بلکه می‌‎تواند فضای سبز شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) را تا شعاع ۲۵ کیلومتر تأمین کند.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از وزیر بسیجی آموزش و پرورش، تصریح کرد: انتظار داریم نسبت به اجرایی شدن رتبه بندی معلمان اقدام فوری شود.

وی  خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: در حالیکه برای بزرگراه تهران- کرج- ساوجبلاغ عوارضی دریافت نمی‎‌شود، چرا برای مسیر تهران-ساوه دو عوارضی قرار داده‌اید.

نوروزی افزود: رهبر عزیزتر از جانم امام خامنه‌ای؛ اینجانب حسن نوروزی سه دوره نمایندگی بیش از ۱.۵ میلیون جمعیت را به عهده دارم و خواستار این هستیم، شرف یاب شوم و ظرف ۵ دقیقه ضمن عرض سلام و خواسته‌های این جمعیت ۱.۵ میلیون نفری را بیان کنم.

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس تأکید کرد: به وزیر کشور پیشنهاد می‌شود، طرح نگهبان یار محله که ۷۰۰ هزار شغل ایجاد می‎‌کند را با نصب کیوسک اجرایی کند. همچنین پیشنهاد می‌شود نمره عملی درس دینی و قرآن با حضور دانش آموزان در مساجد صورت پذیرد.

وی افزود: همچنین پیشنهاد می‌شود تصاویر شهدا زینت بخش مدارس و کتاب های درسی باشد. همچنین لباس‌های دانش آموزان به پرچم ایران مزین شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز