خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام محمدحسنی:

حفظ محرمانگی اطلاعات وظیفه شرعی، دینی و ملی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۸۶۵

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: هدف هر دشمنی دسترسی به اطلاعات محرمانه آن کشور است و هر نیروی نظامی که نتواند از اطلاعات خود به درستی حفاظت کند، زمینه حمله دشمن را به کشور خود فراهم کرده است و حفظ محرمانگی اطلاعات یک وظیفه شرعی، دینی و ملی است.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جمع کارکنان پایور و وظیفه مرکز آموزش شهید وطن‌پور و پایگاه چهارم پشتیبانی هوانیروز و صنایع یاعلی(ع) هوانیروز ارتش با اشاره به اهمیت ساختار دفاعی در اقتدار روزافزون کشور گفت: کشوری که مستقل باشد نباید اجازه دهد که کشورش میدان تاخت و تاز دیگران و تمامیت ارضی آن، مورد تجاوز و خدشه دشمنان واقع شود.

وی با اشاره به ماموریت‌های ارتش در قانون اساسی کشور تصریح کرد: توجه به  ساختار دفاعی در اقتدار کشور، حفظ تمامیت ارضی و حفظ کل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به همراه امدادرسانی و مردم‌یاری، مأموریت‌های ارتش در راستای فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان این که تجهیزات و ادوات جنگی ارتش، همواره آماده کار است اظهار داشت: از نظر توان و شایستگی رزمی، در سطح بالایی قرار داریم و این یعنی همیشه به حوزه آموزش رزم، توجه وافری کرده‌ایم.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدحسنی حفظ اطلاعات کشور را جزو واجبات شرعی، دینی و ملی دانست و عنوان کرد: هدف هر دشمنی دسترسی به اطلاعات محرمانه آن کشور است و هر نیروی نظامی که نتواند از اطلاعات خود به درستی حفاظت کند، زمینه حمله دشمن را به کشور خود فراهم کرده است.

وی با اشاره به انگیزه‌های رزم ارتش در حال حاضر گفت: به‌روز کردن انگیزه‌های رزم با ایمان به خدا، تمسک به اهل بیت(ع) و پیروی از فرهنگ عاشورایی شهدا عملیاتی می‌شود که قوی‌ترین و کلیدی‌ترین راه آن، قوی‌تر شدن از منظر ایمان است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش به راهبردهای پیروزی در فتح خرمشهر پرداخت و خاطرنشان کرد: فتح خرمشهر نقطه عطف و افتخاری بزرگ در تاریخ دفاع مقدس بود که باعث شد رزمندگان پس از آزادسازی خرمشهر با اتحاد و یکپارچگی و با توکل به خدا و تبعیت از فرمان امام خمینی(ره) پیروزی‌های دیگری را در جنگ تحمیلی رقم بزنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز