خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام قمی:

هنگامی که حلقه میانی به میدان می‌آید از گسست به پیوست می‌رسیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۸۲۸

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: حلقه میانی خودش را مستقیم و مواجه با مردم نمی‌داند بلکه هنگامی که به میدان می‌آید از گسست به پیوست می‌رسیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا،  حجت‌الاسلام محمد قمی در «همایش جریان‌های حلقه‌های میانی، پیشران حکمرانی مردم» گفت: معتقدم نگرانی در این خصوص به جا است مانند بلایی که سر مابقی فرمایشات امام‌مان آوردیم این اتفاق برای فرمایشات ذهبری هم بیفتد، مثلا حضرت آقا فرمودند جهاد تبیین؛ عده‌ای گفتند ما چندسال کار می‌کنیم، حضرت آقا گفتند گام دوم، عده‌ای گفتند ما چندسال کار می‌کنیم!

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: شاید در چهل‌واره اول انقلاب دوگانه و سه ‌گانه دولت، مردم و کنشگری را داشتیم. حاکمیت کنشگران میانی و مردم یک سه ضلعی است گرچه ریشه‌‌هایی در قبل داشته است اما مردم باید به صحنه بیایند.

وی افزود: امام فرمود مملکتی که ۲۰ میلیون جوان دارد، ۲۰ میلیون تفنگدار و بسیجی می‌خواهد نه ۲۰ میلیون عدد جور کن! همه مردم و جوانان باید تبلیغ اسلام را انجام دهند.

قمی بیان کرد: این رویکرد پیش رو از یک هویتی و عمقی حکایت می‌کند که ناشی از ذات‌شان است. حلقه میانی خودش را مستقیم و مواجه با مردم نمی‌داند بلکه هنگامی که به میدان می‌آید از گسست به پیوست می‌رسیم.

وی تاکید کرد: حلقه میانی پدیده‌ای است که متعهد به حل مسائل کشور است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: ما قرار است تا ابد از نظریه انقلابی دفاع کنیم و نمی‌خواهیم کوتاهی کنیم و در عین حال مردمی هم هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز