خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی:

۸۰ درصد درآمد کشور در یک ساختار ناکارآمد تبدیل به حقوق و دستمزد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۸۲۱

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی گفت:‌ هرچقدر ما درآمد داریم نزدیک به ۸۰ درصدش در یک ساختار ناکارآمد تبدیل به حقوق و دستمزد می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،  میثم لطیفی در همایش «جریان حلقه‌های میانی؛ پیشران حکمرانی مردم» گفت: بهره‌وری نظام حمکرانی کشور ما منفی یک است. هرچقدر ما درآمد داریم نزدیک به ۸۰ درصدش در یک ساختار ناکارآمد تبدیل به حقوق و دستمزد می‌شود.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی افزود: نظام اداری ما دارای مشکلاتی است و در خدمت‌رسانی با مشکلاتی رو به رو است.

معاون رئیس جمهور با اشاره به اظهارات مقام معظم رهبری درباره حلقه میانی اظهار داشت برداشت این اظهارات ناظر به این است اگر این نظام اداری حاکم باشد در حکمرانی با مشکلات جدی روبرو خواهیم شد و راه‌حل این است که سمت الگوی حکمرانی خود برگردیم.

 لطیفی حکمرانی جامعه لیبرال را مبتنی بر سه گام بانک، بیمه و بورس یعنی بازار و حکومت کمونیستی را مبتنی بر دولت‌های مقتدر دانست و گفت:  خط سوم شاید آن اقتدار سیاسی نگاه کمونیستی و سوسیالیستی و نگاه لیبرال را نداشته باشد اما در این حکمرانی مردم مهم هستند و در حکمرانی مردمی، نهاد اجتماعی حکومت اسلامی شکل گرفته که از مسجد شروع شد و باید به مسجد و الگوی خانواده برگردیم.

 وی با بیان اینکه بیت در حکمرانی ما قداست دارد، گفت: خانه خدا و کعبه نخستین "بیت" ساخته شده است که پیامبران از خانه خدا و قبل از آن از خانواده کار خود را شروع کردند.

لطیفی تاکید کرد: نیازمند بازسازی حکمرانی هستیم و نیازمند این هستیم که از ظرفیت جوانان به نحو شایسته بهره برداری کنیم.

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور ماموریت‌های حلقه میانی را شناخت آفرینی، جهت‌گیری‌ها و راهکار عملی برشمرد و گفت: حلقه های میانی باید متمرکز باشد و حضرت آقا هم روی این موضوع تاکید دارند. حلقه های میانی باید برای خود برنامه کاری ایجاد کنند.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه دولت مسئله دارد و برای حل این مسئله نیز اهتمام دارد، گفت: دولت دست نیاز به سمت شما دراز کرده تا راهکار پیدا کنید و آن را ارائه دهید پس امروز این فضا در دولت وجود دارد و بهتر است با بازگشت به حکمرانی خودمان بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز