خبرگزاری کار ایران

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران:

در تلاشیم تا خدمت‌رسانی خود را به خانواده شهدا و جانبازان افزایش دهیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۸۰۵

قاضی‌زاده هاشمی گفت: وظیفه ما پاسخ به نیازها است و در تلاشیم این کار را انجام دهیم تا خدمت‌رسانی خود را به خانواده شهدا و جانبازان افزایش دهیم.

به گزارش ایلنا، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران انقلاب اسلامی در نشستی صمیمی با جمعی از پیشکسوتان دفاع مقدس به مناسبت فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر ضمن تبریک این روز گفت: امام راحل با دل و جان مردم کاری کرد که آنها اولویت اصلی و اولیه خود را حفظ کشورشان می‌دانستند.

وی افزود: ملت ایران در تاریخ، همیشه ملت بزرگی بوده اما در طول ۲۵۰ سال قبل از انقلاب اسلامی، ایران در هر جنگی متاسفانه به دلیل اینکه امامی وجود نداشت که ملت را رهبری کند و در مسیر خدا قرارشان دهد، هر بار یک تکه از جانش جدا شده است.

وی افزود: امام خمینی(ره) ما را در مسیرخدا و انجام خواست خدا قرار داد و ملت ایران هم پذیرفتند که در این راه قرار بگیرند. اگر غیر از این بود، پیروزی در جنگ اتفاق نمی‌افتاد. ما بعد از گذشت سال‌ها هنوز هم دور هم جمع می‌شویم و با افتخار از آن روزها صحبت می‌کنیم اما آیا آنهایی که کشور ما را مورد هجوم قرار دادند هم می‌توانند الان چنین جلساتی برگزار کنند و به عملکردشان افتخار کنند؟

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرد: وقتی مردمی تابع حاکمانی ظالم می‌شوند، سرانجام‌شان تفرقه و نابودی است. آنها هنوز نتوانستند یک کشور مستقل شوند ولی کشور ما علی‌رغم ۴۰ سال تحریم و فشارهای مختلف، به لطف خدا روی پای خودش ایستاده است.

وی افزود: ما در طول جنگ ۱۵۰ هزار شهید داشتیم در حالی که دشمن ۲۷۵ هزار نفر تلفات داشت. این نشان می‌دهد با اینکه آنها از ما قوی‌تر و مجهزتر بودند، ولی باز هم در این جنگ نابرابر، دشمن بیشتر از ما تلفات داده است. امیدواریم به نسل امروز که جنگ را ندیدند، این موارد را به خوبی انتقال دهیم.

قاضی‌زاده هاشمی خاطرنشان کرد: وظیفه ما پاسخ به نیازها است و در تلاش هستیم این کار را انجام دهیم تا خدمت‌رسانی خود را به خانواده شهدا و جانبازان افزایش دهیم و امیدواریم با کمک نیروهای مسلح و همراهی دولت و مجلس شورای اسلامی با تهیه یک برنامه جامع به این اهداف دست پیدا کنیم

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز