خبرگزاری کار ایران

عوامل اصلی اخلال در نظم بازی تراکتور و پرسپولیس دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۵۰۰

دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی از دستگیری برخی از عوامل اصلی اخلال در نظم بازی تراکتور و پرسپولیس خبر داد.

به گزارش ایلنا، بابک محبوب علیلو دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی، از دستگیری برخی از اخلال کنندگان نظم بازی تراکتور و پرسپولیس خبر داد.

وی گفت: تعدادی از عوامل اصلی تحریک کننده و اخلال در نظم بازی دستگیر شده‌اند و موضوع در حال پیگیری است.

وی افزود: دستورهای لازم برای شناسایی دیگر افراد محرّک که مرتکب رفتارهای مجرمانه شده‌اند صادر شده است و تحت تعقیب کیفری قرار خواهند گرفت.

علیلو اضافه کرد: علل بروز رفتارهای نابهنجار اجتماعی به ویژه از سوی عده ای تماشاگر نما و همین طور بازیکنان از سوی دستگاه های مسئول، رصد و پیگیری و ریشه یابی می شود؛ قاطبه تماشاگران غیر از معدودی تماشاگرنما بدون توجه به حواشی، رفتار مناسب و قابل تحسین داشتند و نظم و انضباط در محل ورزشگاه رعایت شده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی بیان کرد: امنیت خط قرمز دستگاه قضایی است. با اخلال کنندگان نظم و امنیت اجتماعی و عمومی با قاطعیّت و جدّیت و رعایت مقررات قانونی برخورد شده و در این خصوص اغماضی صورت نخواهد گرفت.

جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، بازی دو تیم تراکتور و پرسپولیس در دقیقه ۷۰ با توجه به اتفاقات رخ داده در استادیوم یادگار امام تبریز، نیمه کاره ماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز