خبرگزاری کار ایران

سرلشگر سلامی در رزمایش سراسری نیروهای سپاهیان حضرت محمد (ص):

مقاومت باید امتداد داشته باشد/ آرزوی شما برآورده خواهد شد که در صحن مسجد الاقصی نماز بخوانید

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۰۲۶

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مقاومت باید امتداد داشته باشد. ملت می‌داند یک سستی و اشتباه برای شکست مقاومت کافی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی در رزمایش سراسری نیروهای سپاهیان حضرت محمد (ص) رو به این نیروها گفت:  شما در عملیات بدر درخشیدید. شما مردان عملیات والفجر هستید که از اروند عبور کردید. شما هرگز از هیبت امپراطوری‌ها نترسیدید. شما آمدید تا از تجربیات تلخ صدر اسلام جلوگیری کنید. شما آمدید تا بار دیگر حضرت امیر المومنین (ع) ضربت نخورد. شما آمدید تا صحرای عاشورا تکرار نشود و اصحاب پیامبر به اسارت در نیایند. 

سردار سلامی گفت: به تعبیر مولای متقیان شما، سپر مستحکم بلای امت هستید. شما امروز این حماسه با شکوه را به نمایش گذاشتید. شما استقامت کردید. حیات و بقای مقتدرانه و عزتمند فقط با استقامت میشر نمی‌شود. مقاومت باید امتداد داشته باشد. ملت می‌داند یک سستی و اشتباه برای شکست مقاومت کافی است. 

او در ادامه تاکید کرد: بسیج فرمول غلبه است. بسیج کسی است که راه را برای دشمنان می‌بخشد. حضرت محمد ( ص) کسی است که بر مومنین حریص و رئوف بود. او رحمت الهی بود. او بشارت دهنده آزادی مسلمانان از بردگی بود. او هدایت کننده مسلمانان به سمت نور بود. او همواره اسوه حسنه اخلاق در جامعه بشری بود. چه خوب است که شما سپاهیان عظیم و شرافتمند و قدرتمند رسول الله هستید. 

او در ادامه گفت: شما کسانی که هستید که خدا شما را دوست دارد و شما هم او را دوست داشته و در راه خدا جهاد می‌کنید. ما همه شکوه و بزرگی خود را مدیون پیروزهای بزرگ شما هستیم. هرجا دشمن قد علم کرد شما ایستادگی کرده و او را شکست دادید. مردم عزیز آرزوهای دشمن را با خود دشمن دفن می‌کند. دشمن همچنان در کمین است هر زمان که شما به پیروزی می‌رسید او با استعداد خود می‌خواهد بین پیروزهای شما فاصله بیاندازد. او فکر می‌کند ملت ایران به فراخوانی‌های او، اباطیل، شایعات و بازی‌های رسانه‌ای او فکر می‌کند اما ملت ایران هشیار است. کاخ سفید از 43 سال گذشته تا به امروز هیچگاه نبوده است که علیه ایران دست به توطئه نزند. اما ایران همیشه و همواره مقابل این توطئه‌ها ایستاده است. دشمن در حال غروب است. 

سردار سلامی تاکید کرد: ما امروز از هر زمان دیگری مقتدرتر و قوی‌تر هستیم و دشمن را در حال زوال می‌بینیم. فرار او از افغانستان را دیدید. شکست او در یمن را دیدید. گریختن او از صحنه عراق را مشاهده کردید. اسلام امروز قدرتی عظیم شکل داده و دشمن را فرسوده کرده است. صدای شکستن استخوان‌های دشمن شنیده می‌شود. دشمن هرچند قدرتمند است اما به پوکی استخوان دچار شده و از درون شکسته است. 

وی افزود: مردم ایران امروز آرام‌تر و مصمم‌تر و با شکوهی مثال زدنی در صحنه دفاع از انقلاب و نظام ایستاده است. ما حضور شما را در سیل پرخروش خوزستان و آق‌قلا دیدیم. حضور پر مهر شما را در زلزله سرپل ذهاب دیدیم. حضور قدرتمند شما در برابر ویروس کرونا دیدیم. حالا امروز باید در این شرایط سخت اقتصادی به مردم شریف ایران کمک کنید. شما پایگاه‌های امدادی هستید. زمین را از مهر و ایثارتان سرشار کنید. شما در نماز خود به دنبال آرزویی هستید که در آنجا نماز بخوانید و بدانید آرزوی شما برآورده خواهد شد که در صحن مسجد الاقصی نماز بخوانید.

سردار سلامی گفت: ما متوقف نمی‌شویم و به اباطیل دشمن گوش نخواهیم داد. نمی‌گذاریم گرد و غبار محرومیت بر رخسار مردم بنشیند. شما با دست‌های نازنینتان رخسار مردم را نوازش کرده و دست آن‌ها را مهر بگیرید. درود بر قدم‌های استور شما.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز