خبرگزاری کار ایران

رئیسی:

دانایی ضمیمه توانمندی‌های اقتصادی شود، می‌توان کار ماندگار انجام داد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۷۸۲

رئیس جمهور گفت: اگر دانایی و دانش ما ضمیمه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی شود، می‌تواند یک کار ماندگار ایجاد کند. 

به گزارش ایلنا، سید ابراهیم رئیسی، امروز پنجشنبه در مراسم بهره‌برداری همزمان از ۸۲ طرح صنعتی، عمرانی و کشاورزی، با تأکید بر مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در تولید و صادرات، اظهار داشت: این مناطق اکنون در مسیر رونق اشتغال، تولید، کارآفرینی، صادرات و جذب سرمایه‌گذاری پیش می‌روند.

رئیس جمهور تأکید کرد: برای تحقق رشد اقتصادی ۸ درصدی در قانون بودجه ۱۴۰۱ نیازمند سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی و افزایش بهره‌وری هستیم.
 
 رئیسی با اشاره به ضرورت میدان دادن دولت به بخش خصوصی، گفت: مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید با آسان شدن صدور مجوز‌ها، از پیچیدگی‌های اداری و وقت‌گیر دوری کنند.
 
رئیس جمهور، ایجاد ۸ هزار اشتغال مستقیم و غیر مستقیم در بهره‌برداری از ۸۲ طرح امروز را گام مهمی در سال تولید، دانش‌بنیان و کارآفرین دانست و تصریح کرد: اولویت، باید جذب متخصصین کارآمد و تحصیل کرده در مناطق آزاد و تجاری باشد.
 
رئیسی با تأکید بر این‌که کار‌ها باید بر اساس علم و فناوری و دانش‌بنیان باشد، گفت: اگر دانایی و دانش ما ضمیمه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی شود، می‌تواند یک کار ماندگار ایجاد کند. 
 
رئیس جمهور با تأکید بر بهره‌برداری از ظرفیت‌های گردشگری در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، اظهار داشت: باید با توجه بیشتر به زیرساخت‌ها در این مناطق، گردشگری رونق پیدا کند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز