خبرگزاری کار ایران

ارکانی:

نواقص طرح تغییر نظام پرداخت یارانه برطرف شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۴۷۸

نماینده مردم نیشابور در مجلس خواستار تصویب ایجاد استان‌شهر مشهد مقدس و بازتعریف سایر شهرستان‌های استان خراسان رضوی در قالب استان‌های جدید شد.

به گزارش ایلنا، احسان ارکانی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه، ۲۸ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک ۲۸ اردیبهشت، سالروز بزرگداشت خیام، فیلسوف، منجم، ریاضیدان و شاعر گفت: از دستگاه‌های مربوطه می‌خواهم به این روز ملی توجه بیشتری شود.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: از کمیسیون تلفیق مجلس جهت تصویب ۱۱۰ میلیارد تومان بودجه برای طرح‌های حوزه انتخابیه تشکر می‌کنم.

وی در ادامه خطاب به رئیس جمهور اظهار داشت: تصویب ایجاد استان‌شهر مشهد مقدس همچون قم و بازتعریف سایر شهرستان‌های استان خراسان رضوی در قالب استان‌های جدید جهت جبران کم‌توجهی به این شهرستان‌های پرجمعیت لازم است.

ارکانی در ادامه ضمن انتقاد از عدم ابلاغ مصوبات سفر استانی رئیس جمهور عنوان کرد: لازم است نظارت جدی‌تر دولت و استاندار خراسان رضوی به کمبود اقلام در بازار این استان و همچنین کنترل تورم کمرشکن صورت گیرد.

عضو کمیسیون برنامه،بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در ادامه ضمن تشکر از رئیس جمهوری برای جسارت در جراحی اقتصادی خاطر نشان کرد: برای اجرای این طرح باید نواقص برطرف شود.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی در پایان خواستار ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی نیشابور شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز