خبرگزاری کار ایران

رئیس مجلس ارتحال آیت الله فاطمی نیا را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۲۳۱

رئیس مجلس، ارتحال عارف ربانی حضرت آیت الله فاطمی نیا را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، محمدباقر قالیباف در نشست علنی امروز( چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی گفت: لازم می دانم در ابتدای جلسه امروز ارتحال عارف و معلم برجسته اخلاق حضرت آیت الله فاطمی نیا را عرض تسلیت و تعزیت به مقام معظم رهبری، ملت عزیز، خانواده، بستگان ایشان و همه دلبستگان و کسانی که از نزدیک با عالم وارسته و انقلابی آشنا بودند داشته باشم.

وی بیان کرد: روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک می گویم، ان شالله عزیزانی که در این عرصه هستند بیش از گذشته توفیق خدمت و اثرگذاری داشته باشند. همچنین روز جهانی موزه و میراث فرهنگی را به همه دست اندرکارانی که در این مسیر برای معرفی بهتر فرهنگ، سابقه و تاریخ ملت ما تلاش می کنند تبریک می گویم و از آنهایی که در کشف آن و کسانی  که در حفظ، توسعه و معرفی این آثار تلاش می کنند مخصوصا از همکاران مان در فراکسیون موزه ها و میراث فرهنگی تقدیر و تشکر می کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همچنین مطلع شده ایم جناب آقای عبدالله سامری نماینده مردم شریف خرمشهر در دوره های نهم و دهم مجلس شورای اسلامی که از جانبازان عزیز بودند، به رحمت ایزدی پیوستند. مصیبت وارده را به خانواده داغدار و معزز ایشان و همچنین مردم شریف خرمشهر عرض تسلیت و تعزیت داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز