خبرگزاری کار ایران

امیرعبداللهیان در دیدار معاون وزیر امور خارجه اسلواک:

برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی فرصت مناسبی برای گفت‌وگو در زمینه‌های جدید اقتصادی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۱۰۷

وزیر امور خارجه برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و اسلواک را فرصت مناسبی به منظور گفت‌وگو در زمینه‌های جدید تجاری و اقتصادی برشمرد.

به گزارش ایلنا، اینگرید بروثکوا، معاون وزیر امور خارجه جمهوری اسلواک که برای شرکت در نشست رایزنی‌های سیاسی معاونان وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اسلواک به تهران سفر کرده است، بعد از ظهر امروز با حسین امیرعبداللهیان دیدار و در خصوص موضوعات مورد علاقه گفت‌وگو و تبادل نظر کرد.

وی در این دیدار با اظهار رضایتمندی از نتایج رایزنی‌های سیاسی میان معاونان دو وزارتخانه، آمادگی ایران برای ارتقاء و تعمیق همکاری‌های سیاسی و اقتصادی دوجانبه و نیز در سازمان‌های بین المللی را مطرح کرد. 

وزیر امور خارجه برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی را فرصت مناسبی به منظور گفت‌وگو در زمینه‌های جدید تجاری و اقتصادی برشمرد. 

امیرعبداللهیان با اشاره تحولات جاری در منطقه، به موضع اصولی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر  مخالف با جنگ و آسیب به مردم غیرنظامی اشاره کرد و گفت: متاسفانه در منطقه ما نیز از جمله در افغانستان، فلسطین و یمن صحنه‌های دلخراش آسیب به مردم عادی، زنان و کودکان را شاهدیم و لازم است نهادها و سازمان‌های بین‌المللی و اروپایی رویکرد مناسبی را اتخاذ و توجه بیشتری را در این موضوع صورت دهند.

معاون وزیر امور خارجه جمهوری اسلواک نیز در این دیدار با ابراز خوشوقتی از برگزاری نشست رایزنی‌های سیاسی میان دو‌ کشور بر اهمیت تقویت ارتباطات سیاسی و مناسبات اقتصادی فیمابین دو کشور تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز