خبرگزاری کار ایران

سرلشکر باقری:

آیت‌الله فاطمی‌نیا عمر خود را در تعمیق سجایای معنوی نزد نسل جوان سپری کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۵۲۰

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی عنوان کرد: آیت‌الله فاطمی‌نیا عمر پربرکت خود را در ترویج علوم و معارف اسلام ناب محمدی (ص) و فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام و نیز تعمیق سجایای اخلاقی و معنوی به‌ویژه نزد نسل جوان سپری کرد.

به گزارش ایلنا، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

ارتحال عالم وارسته و پرهیزکار، استاد اخلاق و سالک الی الله آیت‌الله سیدعبدالله فاطمی‌نیا (ره) موجب تأثر و تأسف فراوان شد.

این عارف بصیر و سالک خبیر، عمر پربرکت خود را در ترویج علوم و معارف اسلام ناب محمدی (ص) و فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام و نیز تعمیق سجایای اخلاقی و معنوی به‌ویژه نزد نسل جوان سپری کرد و سالیان متمادی در سنگر منبر و خطابه اعتلای ارزش‌های دینی و زینت جامعه اسلامی به گوهر ولایت را همراه با آموزه‌های عرفانی و بسط ادب اسلامی با اعتقاد عمیق و جدیت مثال‌زدنی دنبال کرد.

فقدان این عالم حکیم و روشن ضمیر که ثلمه‌ای جبران‌ناپذیر برای میهن اسلامی است را به محضر رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی، مراجع عظام تقلید، حوزه‌های علمیه، علاقه‌مندان و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از درگاه حضرت حق تعالی برای روح بلند آن فقید سعید رضوان و رحمت بی‌کران الهی و برای بازماندگان معزز و عموم سوگواران ارجمند صبر، شکیبایی و سکینه قلبی مسئلت می‌نمایم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز