خبرگزاری کار ایران

شریفیان در تذکر شفاهی:

وزارت کار سامانه دهک‌های درآمدی را به روزرسانی و اصلاح کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۰۰۴

نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به اقدام اخیر دولت درخصوص مدیریت ارز ترجیحی گفت: وزارت کار سامانه مرتبط با دهک‌های درآمدی را هر چه سریعتر به روزرسانی و اصلاح کند.

به گزارش ایلنا، مهدی شریفیان در جلسه علنی امروز ۲۵ اردیبهشت مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود گفت: در خصوص اقدام مهم دولت در جراحی بزرگ اقتصادی و رفع مسئله ریشه‌دار رانت و فساد در پرداخت ارز یارانه‌ای از رئیس جمهور و دولت محترم به دلیل تبیین اهداف اقتصادی، حضور میدانی و گفت‌وگوی مستقیم با مردم تشکر می‌کنم و مجلس از این اقدام شجاعانه و موثر شما حمایت ویژه می‌کند.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در مورد حمایت حداکثری از این تصمیم مهم اقتصادی و با تأکید بر ضرورت اقناع هر چه بیشتر افکار عمومی در رابطه با این اقدام به مسئولان دولتی تذکر می‌دهم که توقع ما از سازمان تعزیرات حکومتی و دیگر سازمان‌های نظارتی و مسئول این است که با نظارت صحیح، گسترده و به موقع مانع تضییع حقوق مردم و گرانی‌های افسارگسیخته یا کمبود مایحتاج آنها شوند.

وی در ادامه یادآور شد: وزارت کار سامانه مرتبط با دهک‌های درآمدی را هر چه سریعتر به روزرسانی و اصلاح و به اعتراضات مردم رسیدگی ویژه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز