خبرگزاری کار ایران

اسماعیلی در گفت‌وگو با ایلنا تشریح کرد؛

آخرین تصمیمات فراکسیون انقلاب اسلامی برای انتخابات هیات رئیسه مجلس/ گزینه‌های فراکسیون را روز چهارشنبه اعلام می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۹۰۹

سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس جزئیات برنامه این فراکسیون برای انتخابات هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی را تشریح کرد.

ولی اسماعیلی سخنگوی فراکسیون نیروهای انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در تشریح آخرین تصمیم‌گیری فراکسیون انقلاب اسلامی، گفت: صبح امروز جلسه‌ای به ریاست آقای قالیباف و با حضور اعضای هیات رئیسه فراکسیون انقلاب اسلامی داشتیم و دستور کار این جلسه انتخابات هیات رئیسه مجلس بود.

اسماعیلی در ادامه بیان کرد: در این جلسه مقرر شد که در روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده افراد برای جایگاه‌های ریاست، نواب رئیس، ناظران و دبیران در انتخابات هیات رئیسه مجلس، در کمیسیون ثبت نام کنند، پس از آن در کمیسیون برای این جایگاه‌ها رأی‌گیری صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: بعد از پایان رأی‌گیری افرادی که در انتخابات فراکسیون انتخاب شوند و رأی بیاورند، اسامی آن‌ها را در روز چهارشنبه در صحن علنی به عنوان گزینه فراکسیون در اختیار نمایندگان عزیز قرار خواهیم داد.

به گزارش ایلنا، براساس اعلام قبلی، اجلاسیه سوم و انتخابات هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی چهارشنبه هفته آینده ۴ خرداد ماه برگزار خواهد شد که فراکسیون انقلاب اسلامی به عنوان فراکسیونی که اکثریت نمایندگان در آن عضویت دارند نقش مهم و اثرگذاری در انتخابات هیات رئیسه مجلس دارد.

انتهای پیام/
امین مهرآور
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز