خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه:

۶۰ درصد قضات اموال خود را به ثبت رساندند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۴۷۱

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه از رقم قابل توجه ثبت دارایی مسئولان دارای پایه قضایی خبر داد و تاکید کرد: نزدیک به ۶۰ درصد قضات، دارایی‌ها و اموال خود را در سامانه دارایی مقامات مسئول ثبت کرده‌اند.

به گزارش ایلنا، محمد کاظمی‌فرد درخصوص ملاحظات امنیتی این سامانه گفت: اطلاعات بارگذاری شده بر روی سامانه محرمانه است و دسترسی، بررسی و آمارگیری اطلاعات توسط اداره کل اموال مسئولان قوه قضاییه صورت می گیرد.

وی ادامه داد: همکاران قضایی، با ورود به درگاه خدمات الکترونیک قضایی به نشانی adliran.ir و انتخاب سامانه ثبت دارایی مسئولان می‌توانند اطلاعات لازم را در فرم‌های مخصوصی که در این سامانه قرار دارد، بارگذاری کنند. 

رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه با بیان اینکه ثبت نام در سامانه ثنا به منظور احراز هویت مشمولان ضروری نیست و صرفا اطلاعات وارد شده توسط واحد کارگزینی کفایت می‌کند، اظهار داشت: معرفی اموال با تایید نهایی تکمیل می‌شود و تا قبل از تایید نهایی امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد اما بعد از تایید نهایی امکان ویرایش تا انتهای دوره مسئولیت شخص مسئول و مدت زمان خاص وجود ندارد.

کاظمی‌فرد با اشاره به اطلاعیه صادره از سوی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه مبنی بر الزام ثبت اطلاعات مربوط به اموال دارندگان پایه قضایی، ضمن اعلام آمادگی بر حسن اجرای مقررات مذبور، بر وجود زمینه‌های بسیار مناسب جهت توسعه همکاری‌ها تاکید و تصریح کرد: کاربران محترم درصورت بروز هر گونه مشکل می توانند با مرکز تماس پشتیبانی خدمات الکترونیک قضایی به شماره ۱۴۷۰ (در بازه زمانی از ساعت ۷:۰۰ تا ۲۳:۰۰) در ارتباط باشند و سوالات خود را با کارشناسان این مرکز مطرح  کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز