خبرگزاری کار ایران

موسوی در نطق میان دستور:

رییس مجلس یادگار ۸ سال جنگ تحمیلی است/ دشمن به دنبال تخریب نیروهای انقلابی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۰۷۲

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دشمن امروز مترصد این شده که نیروهای انقلابی را از دست ما بگیرند یا تخریب کنند یا تندیس کنند، مواظب باشید، شهید سلیمانی‌ها را از دست ما گرفتند، همت‌ها را از دست ما گرفتند، مهدی باکری را از دست ما گرفتند، زین‌الدین را از دست ما گرفتند اما امروز بدانید که باید از نیروهای انقلابی دفاع کنیم.

سیدکاظم موسوی در نشست علنی امروز(شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: دیروز روز بسیار خوبی برای جمهوری اسلامی ایران بود جهت دفاع از آرمان بزرگ مقاومت و فلسطین، مردم لبیک گویان به ندای حضرت آقا برای چندمین بار بعد از چهل و اندی سال از انقلاب گذشت، خیابان آمدند فرامین امام بود، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز دفاع از مردم مظلوم فلسطین بود، احسنتم جمیعا، همه کشور به خیابان آمدند مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل گفتند. مخصوصا آذربایجانی‌ها. تشکر می‌کنم از حضور همه مردم.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی، خطاب به نمایندگان مجلس، ادامه داد: دشمن امروز مترصد این شده که نیروهای انقلابی را از دست ما بگیرند یا تخریب کنند یا تندیس کنند، مواظب باشید، شهید سلیمانی‍‌‌ها را از دست ما گرفتند، همت‌ها را از دست ما گرفتند، مهدی باکری را از دست ما گرفتند، زین‌الدین را از دست ما گرفتند اما امروز بدانید که باید از نیروهای انقلابی دفاع کنیم، ما برای مجلس شورای اسلامی برای تصدی و استمرار و ادامه ریاست مجلس، رییس مجلس انقلابی می‌خواهیم نه انحرافی.

موسوی اظهار کرد: جناب آقای دکتر قالیباف، رییس مجلس انقلابی است، یادگار ۸ سال جنگ تحمیلی است، مواظب باشید ببینید دشمن کجا را رصد می‌کند، حضرت آقا فرمودند کاری نکنید جدول دشمن را با دست خودمان به نفع دشمن پُر کنیم، دشمن‌شناس باشیم، اگر دشمن‌‎شناس شدیم بسیاری از کارها درست می‌شود.

وی تصریح کرد: این انقلاب صاحب دارد، این نظام صاحب دارد، شهدا دارد، امام دارد، رهبری دارد، ملت بسیار بزرگی دارد که ستودنی و مثال‌زدنی در دنیا است، این ملتی که جان دادند، جوان دادند، شهید دادند به این آسانی از کنار نیروهای انقلابی، ولایی، پای کار، ساعی، خستگی‌ناپذیر خودشان عبور نمی‌کنند.

موسوی خاطرنشان کرد: همه مجلس از این عزیز پشتیبانی کرده است، حالا یک اتفاقی افتاده است، همه در زندگی خود اشتباه دارند، ما معصوم نیستیم، این مسائل را در کشور جمع کنید، رهبر را داریم همه چیز را داریم، رهبری به ما راهکار داده‌اند و تاکید فرمودند که باید مواظب باشیم.

وی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه‌اش، افزود: از رییس جمهور محترم آیت‌الله رییسی تشکر می‌کنم در افطاری که مجلس با دولت داشت قول مساعد و موافق برای منطقه آزاد تجاری استان اردبیل را داد از طرف مردم بزرگ و ولایتدار اردبیل، آیت‌الله عاملی امام جمعه محبوب از محبت‌های آیت‌الله رییسی قدردانی می‌کنم که مصوبه مجلس را اجرا کرده و ۴ نقطه استان اردبیل به منطقه آزاد تجاری تبدیل می‌شود، این استان مرزی بوده و بیش از ۴ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است و دارای علما و بزرگان بسیاری است، همچنین با چند کشور همسایه است بنابراین حق مسلم مردم این منطقه است که به منطقه آزاد تجاری تبدیل شود.

موسوی یادآور شد: از جناب آقای سعید محمد نورچشممان که یکی از فعالان و فرماندهان خوب در این نظام بوده و در قرارگاه خاتم بالنده بوده تشکر می‌کنیم، انشالله برای استان اردبیل مصوبه مجلس را سریع اجرا کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، خطاب به رییس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: من وقتی از حاشیه شهر می‌گویم خجالت می‌کشم، ما محلاتی تحت عنوان سیزده‌گانه داریم اعم از کریم آباد، سلمان آباد، حسن آباد، حسین آباد، دانش آباد و ....که کلمه آبادی را یدک می‌کشند اما هیچی نیست، ۱۸۰ هزار جمعیت در سکونتگاه‌های غیر رسمی هستند که با یک زلزله ۵ ریشتری بر سر مردم آوار می‌شوند. وزیر محترم راه دقت کن، توجه کن، برو روی آنتن، برو به سراغ مظلومان و پابرهنگان.

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: از دولت آقای رییسی خواهش می‌کنم، وضعیت معیشت مردم مناسب نیست، آقای رییسی، نمایندگان مجلس همه با شما کار کردند، ما برای شما جان می‌دهیم و دوباره هم برایتان کار می‌کنیم اما بعد از عید قیمت ۵۰ درصد اقلام معیشتی مردم در بازار افزایش پیدا کرده‌ است، این مردم همان مردمی هستند که به شما محبت کردند و ما در خدمت نظام و رهبری و شهدا هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز