خبرگزاری کار ایران

کریمی فیروزجایی در تذکر شفاهی:

از وزیر آموزش و پرورش انتظار داریم در خصوص اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان اقدامات جدی انجام دهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۰۵۹

عضو هیأت رئیسه مجلس درخصوص اجرای صحیح قانون رتبه‌بندی و بازنگری در بخشنامه نقل و انتقالات فرهنگیان به وزیر آموزش و پرورش تذکر داد.

به گزارش ایلنا، علی کریمی فیروزجائی در نشست علنی امروز (شنبه ۱۰ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی با اشاره به روز ۱۲ اردیبهشت ماه گفت: ۱۲ اردیبهشت ماه روز بزرگداشت مقام معلم و استادان کشور که مسئولیت خطیر تربیت نسل آینده را برعهده دارند را تبریک می گوییم.

نماینده مردم  بابل در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد: از وزیر آموزش و پرورش انتظار داریم در خصوص اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان، بازنگری بخشنامه نقل و انتقال فرهنگیان، خروج این دستگاه زیربنایی و مهم از روزمرگی و نیز تلاش در جهت تبدیل آموزش و پرورش به مسئله اول کشور اقدامات جدی انجام دهد.

وی در ادامه افزود: هرگونه حرکت رو به جلو در جامعه منوط به تحول بنیادین در نظام تعلیم و تربیت کشورمان است.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر صنعت، معدن و تجارت و وزیر جهاد کشاورزی در ادامه مطرح کرد: در روزهای اخیر گرانی‌هایی در برخی اقلام و کالاهای اساسی، قیمت خودرو، قیمت نهاده‌های دامی و کشاورزی و همین طور مشکل تأمین سوخت مورد نیاز اراضی شالیزاری در استان‌های شمالی کشور شاهد بودیم و از وزرای مربوطه انتظار می رود در جهت انجام وظایف قانونی خود و نیز در جهت رفع تضییع حقوق آحاد مردم اقدامات جدی را انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز