خبرگزاری کار ایران

حاجی دلیگانی در تذکر شفاهی:

هنوز تابستان نیامده شهرستان‌های اصفهان با قطعی آب ۲۴ و ۴۸ ساعته روبه‌رو شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۲۷۲

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس خواستار رسیدگی سریع وزیر نیرو و رئیس آبفای کشور به موضوع کمبود و قطعی آب شهرهای حوزه انتخابیه خود شد.

به گزارش ایلنا، حسینعلی حاجی‌دلیگانی در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۲۹ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر نیرو و رئیس آب و فاضلاب کشور، گفت: طی سنوات گذشته در خصوص رفع مشکل کمبود آب شرب برخی مناطق حوزه انتخابیه اقدامات درستی نشده است.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: هنوز فصل تابستان نیامده روستاهای متعددی همچون ونداده، حسن رباط و غیره از میمه و محله گلدیس و میلاد از شاهین شهر و برخی مناطق دیگر دولت آباد و شهر شاپور آباد دچار مشکل کمبود آب و قطعی آن به صورت ۲۴ و ۴۸ ساعته هستند که نیاز به اقدام عاجل دارد.

وی در ادامه در تذکری خطاب به وزیر راه خواستار رفع موانع داخلی این وزارتخانه جهت آغاز عملیات اجرایی مسکن برای افرادی شد که برای دریافت مسکن ملی ثبت نام کرده اند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان در تذکری خطاب به رئیس جمهور، خاطرنشان کرد: هزینه های زیربنایی مناطق توسعه ای روستاها باید حل شود چرا که هم اکنون فردی که از بنیاد مسکن جهت مسکن سازی در روستا تسهیلات دریافت می کند باید شخصا هزینه های شبکه گذاری آب، برق و گاز را بدهد که حتی نسبت به مسکن سازی در شهرها نیز بیشتر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز