خبرگزاری کار ایران

نمازی در گفت‌وگو با ایلنا:

مساله انتخابات در دستور کار حزب کارگزاران قرار گرفته است/ کرباسچی و طاهرنژاد علیرغم قولشان هنوز به حزب برنگشته‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۹۱۹

رئیس کمیته آموزش حزب کارگزاران گفت: از افرادی که تاکنون استعفا دادند آقایان کرباسچی و طاهرنژاد علیرغم قولی که مبنی بر بازگشت داده‌اند، هنوز به این حزب برنگشته‌اند.

علی محمد نمازی فعال سیاسی عضو حزب کارگزاران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین فعالیت‌های حزب کارگزاران سازندگی گفت: حزب بسیار فعال شده، جلسات شورای مرکزی به طور مرتب هر دو هفته یک بار با دستور از قبل تعیین‌شده برگزار می‌شود. همچنین ستاد اجرایی حزب تشکیل و جلساتی را برگزار کرده و در آن جلسه، آقای مرعشی وظیفه هر معاون و مسئولان دفاتر هر معاونت را پیگیری می‌کند تا برنامه‌های آتی مشخص باشد. 

وی افزود: بنده نیز به عنوان مسئول کمیته آموزش، جلسات را به صورت حضوری و مجازی برگزار کرده و برنامه‌هایی که معاونت آموزش باید زیر نظر دبیرکل پیگیری کند، را در دستور کار بررسی قرار داده و آن‌ها را نهایی می‌کنم. جلسات کمیته سیاسی حزب تشکیل می‌شود اما این کمیته خواست تا اگر مقدور است، آقای کرباسچی مسئولیت این کمیته را داشته باشد. یکی از کارکردهای اصلی حزب سیاست و در این عرصه مهم‌ترین مسئله چرخش قدرت از طریق دموکراتیک یعنی انتخابات است که قطعا در دستور کار حزب کارگزاران قرار گرفته است. 

نمازی درباره اینکه شخصیت‌هایی که قبلا از حضور در حزب استعفا داده بودند آیا برگشتند، گفت: خانم فائزه هاشمی بازگشته و مسئولیت معاونت آموزش را قبول کرده، خانم ترکان هم جسته و گریخته در چند جلسه حزب شرکت کرده و در گروه کارگزاران فعال است. اما از کسانی که تا امروز استعفا دادند، آقایان کرباسچی و طاهرنژاد با توجه به اینکه قول دادند به حزب برگردند اما هنوز نیامدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز