خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور:

باید به ۱۰۰ درصد ظرفیت برگزاری حضوری دانشگاه‌ها برسیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۸۰۴۱

وزیر کشور بر تداوم برگزاری حضوری کلاس های درس با تمام ظرفیت و تزریق دُز سوم واکسن کرونا تاکید کرد و گفت: خدمات دهی سامانه "ایران من" بر اساس تزریق دُز سوم واکسن کرونا انجام می شود.

به گزارش ایلنا، احمد وحیدی روز سه‌شنبه در چهل و دومین نشست قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا که با حضور نمایندگان دستگاه ها در محل وزارت کشور برگزار شد؛ افزود: براساس آخرین گزارش ارائه شده از سوی مسئولان وزارت علوم، کلاس های درسی در دانشگاه های کشور به صورت حضوری برقرار است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا با تاکید بر اینکه باید به ۱۰۰ درصد ظرفیت برگزاری حضوری دانشگاه‌ها برسیم، خاطر نشان کرد: براساس مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا باید همه مدارس و دانشگاه‌ها در کشور بازگشایی شوند و برای همین لازم است با تمام ظرفیت به سمت برگزاری کامل کلاس های حضوری در مدارس و مراکز آموزش عالی حرکت کنیم.

وحیدی ادامه داد: رعایت مقررات بهداشتی با محوریت استفاده از ماسک و تهویه هوا، لازمه کار است و باید به صورت جدی در کلاس های درس رعایت شود.

وی همچنین وصل شدن هر چه سریعتر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی به "سامانه ایران من" را ضروری دانست و تاکید کرد: به این ترتیب، وضعیت تزریق واکسن دانشجویان و اعضای هیات علمی دانشگاه ها مشخص می شود و نظارت های لازم به نحو موثری انجام خواهد شد.

وزیر کشور درباره حضور دانش‌آموزان در مدارس هم اظهار کرد: با توجه به افت تحصیلی دانش آموزان، مساله افزایش مدت تحصیلی مطرح است که باید بررسی های لازم از سوی متخصصان آموزش و پرورش انجام شود تا در صورت نیاز، ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا درباره آن تصمیم‌گیری کند.

وحیدی همچنین با اشاره به مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا بر تزریق دُز سوم کرونا گفت: سامانه ایران من براساس تزریق دُز سوم ارائه خدمات خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: بر همین اساس افرادی که بیش از سه ماه از زمان تزریق دُز دوم واکسن آنها گذشته است، باید برای تزریق دُز سوم اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز