خبرگزاری کار ایران

در پاسخ به ایلنا مطرح شد؛

پافشاری هیأت نظارت مجمع بر مخالفت با واردات خودروهای خارجی/ مجلس باید در مصوبه مربوط به ارز ترجیحی اصلاحاتی داشته باشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۸۸۸۹

سخنگوی شورای نگهبان درباره تصمیم مجلس در مورد ارز ترجیحی گفت: این موضوع جزو موارد کارشناسی است و ما خیلی ورود به سیاست‌های اقتصادی دولت نداریم و در این موضوع سعی کردیم نظرات همه اطراف را بشنویم. با این حال هیات عالی نظارت نظرات خود را ارسال کرده و باید بگویم که مساله همچنان باز است و مجلس باید اصلاحاتی در این حوزه داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هادی طحان نظیف در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه یکی از اعضای کمیسیون صنایع مجلس از تغییر نظر اعضای هیأت نظارت مجمع درباره مصوبه واردات خودروهای خارجی خبر داده و گفته با این مصوبه در مجمع موافقت شده است آیا شما از این مساله اطلاع دارید و این موضوع را تایید می‌کنید، گفت: این موضوع جزو مواردی بود که در بودجه ذکر شده بود اما در نامه‌ای که روز گذشته از سوی هیات نظارت دریافت کردیم تغییری در نظر این هیات اعلام نشده است و هیأت نظارت بر مخالفت خود پافشاری دارد. ما هم در مراحل قبل ابهاماتی داشتیم که در رفت و برگشت به مجلس برطرف شد اما مجلس در لایحه بودجه مجددا مواردی ذکر کرده است که مجددا ابهاماتی در این رابطه وجود دارد که اعلام کرده‌ایم.

سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی درباره در خصوص حذف ارز ترجیحی گفت: این موضوع هم جزو موارد کارشناسی است و ما خیلی ورود به سیاست‌های اقتصادی دولت نداریم و در این موضوع سعی کردیم نظرات همه اطراف را بشنویم. با این حال هیات عالی نظارت نظرات خود را ارسال کرده و باید بگویم که مساله همچنان باز است و مجلس باید اصلاحاتی در این حوزه داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز