خبرگزاری کار ایران

زاهدی در تذکر شفاهی:

تصمیم‌گیری برای تغییر و جابه‌جایی مدیران براساس شایسته سالاری، پاکدستی، کارآمدی و تخصص باشد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۷۹۸۱

نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: شرکت های صنعتی معدنی کرمان در راستای مسئولیت اجتماعی باید بخشی از هزینه های انتقال آب از خلیج فارس به استان را تامین کنند.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی زاهدی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۲ اسفند ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به وزیر صمت گفت: شرکت های بزرگ صنعتی معدنی کرمان باید به مسئولیت اجتماعی خود برای تامین بخشی از منابع انتقال آب شرب از خلیج فارس به استان را انجام دهند؛ در غیر این صورت تبعات ناگوار اجتماعی و امنیتی را تجربه خواهیم کرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس اظهار کرد: همچنین طبق شنیده‌ها متوجه شدیم قصد تغییر مسئولان شرکت ملی مس ایران را دارید و به دنبال افرادی هستید که معدن و مس را نمی‌شناسند لذا توصیه می‌شود اسیر فشارهای سیاسی و قومیتی نشوید؛ تصمیم‌گیری برای تغییر و جابه‌جایی مدیران باید براساس شایسته سالاری، پاکدستی، کارآمدی و تخصص باشد.

وی در تذکری به وزرای کابینه سیزدهم خواستار تعیین تکلیف وضعیت مدیران در استان کرمان شد و خاطرنشان کرد: از وزیر راه می خواهیم جاده ترانزیتی کرمان- راور که طی ۱۰ سال گذشته اقدامی برای دوبانده شدن آن صورت نگرفته را مورد توجه قرار دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز