خبرگزاری کار ایران

همزمان با روز پاسدار توسط وزیر دفاع صورت گرفت؛

رونمایی از محصولات نوین سازمان صنایع دفاع در حوزه رزم زمینی، هوایی و دریایی

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۴۱۴۷

با حضور امیر سرتیپ محمد رضا آشتیانی در سازمان صنایع دفاع، از ۷ محصول در حوزه رزم زمینی، ۲ محصول در حوزه رزم هوایی و ۱محصول در حوزه رزم دریایی رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ محمد رضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این مراسم با تبریک مبعث رسول گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص)، ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار با تقدیر و تشکر از تلاش مجاهدانه متخصصان صنعت دفاعی در سازمان صنایع دفاع گفت: اهداف، سیاست ها و راهبردهای تعیین شده در حوزه تسلیحاتی و دستیابی به فناوری های پیشرفته نظامی به خوبی و نظام مند در وزارت دفاع تدوین گردیده و توسط سازمان صنایع دفاع به نتیجه مطلوب رسیده است.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تأکید بر لزوم هوشمند سازی و افزایش دقت در تولیدات سازمان صنایع دفاع به عنوان یک راهبرد اساسی خاطر نشان ساخت: با استعانت از خداوند بزرگ و همت کارشناسان و متخصصان وزارت دفاع و کشور، محصولات آن سازمان شامل وسایل و تجهیزات انفرادی، موشک ها، بمب ها و سایر ادوات نظامی از قابلیت های عملیاتی و کارآمدی لازم برخوردار بوده که این موضوع در افزایش قدرت نظامی و توان دفاعی جمهوری اسلامی برای اجرای مطلوب و موثر مأموریت ها نقش به سزایی دارد.

وی با اشاره به اهمیت محصولات رونمایی شده گفت: تولیدات مزبور در مقابله با تهدیدات شامل سلاح هایی با کاربرد در حوزه های زمینی، هوایی و دریایی سطح اثر بخشی عملیات رزمی نیروها را ارتقاء داده و تسریع کننده فعالیت های بازدارنده می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز