خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه:

زندگی شهید قهاری پر از بندهای زرین جهاد و مبارزه با ستمگران است

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۰۷۳

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه تاکید کرد: زندگی سردار سرتیپ شهید «سعید قهاری سعید» پر از بندهای زرین و پر افتخار جهاد و مبارزه علیه زورگویان، متجاوزان، زیاده‌خواهان و ستمگران بوده که این بندهای پر افتخار جزو فرهنگ و اعتقادات دینی ماست.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا فلاح‌زاده در مراسم بزرگداشت پانزدهمین سالگرد شهادت شهید سردار سرتیپ شهید قهاری سعید که در مسجد جامع شهر اسدآباد با حضور پرشکوه مردم و مسئولان، خانواده شهدا و ایثارگران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، گفت: مسئول یعنی الگو و سردار سرتیپ شهید سعید قهاری سعید یکی از فرماندهان به تمام‌معنا و انسان کامل و الگو تمام‌عیار در تمامی حوزه‌های یک عبد خالص خدا بود.

وی ادامه داد: سردار قهاری سعید با تمام سوابق و آن همه جانفشانی و ایثار یکی از فرماندهان شهید گمنام استان همدان و ایران اسلامی است.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه خداوند توفیق شهادت را نصیب شهید قهاری کرد و چه مقامی بالاتر از شهادت؟، اظهار داشت: خدامحوری، بصیرت و شناخت وظیفه و عمل به وظیفه، اخلاق، مردم‌داری، احترام به خانواده شهدا و تبلیغ و ترویج فرهنگ شهادت را می‌توان از جمله ویژگی‌های بارز شهید قهاری برشمرد.

فلاح‌زاده با بیان اینکه خداوند توفیق سرکشی از خانواده شهدا را در هر منطقه‌ای از کشور به شهید قهاری داده بود، خاطرنشان کرد: خانواده شهدا فرزندان خود را فدا کردند که اسلام بماند و امت و وطن در امنیت باشند و خدشه‌ای به اعتقادات ما و اسلام ناب نرسد.

وی افزود: شهید قهاری در کنار شهید والا مقام چمران و بروجردی، ناصر کاظمی و در کنار همه شهیدان با نام و به ویژه شهدای گمنام به مبارزه با دشمن پرداخت و به مصاف دشمن رفت و نقش‌آفرینی کرد و جان خود را در کف گرفته بود و اگر شهید هم‌نمی‌شد، باز هم شهید بود.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه شهید قهاری سعید مسئولیت‌های متعدد از فرمانده سپاه نهاوند تا فرمانده لشکر نیروی مخصوص نیروی زمینی سپاه مسؤلیت‌های خود را به نحو احسن انجام می‌دهد،‌ ابراز داشت: این شهید برای دفاع از مردم مظلوم کردستان و ایران و انقلاب و اسلام ناب دردرگیری با گروهک  پژاک به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

به گفته فلاح‌زاده،‌ شهید قهاری یکی از کسانی است که با بصیرت تمام دشمن و توطئه دشمن و امام خود و وظیفه خود را شناخت و برای رضای خدا و به دستور ولی خدا به مصاف دشمن رفت و به وظیفه خود عمل کرد و مزد خود را از خدا گرفت.

وی با بیان اینکه ترویج و تبلیغ فرهنگ شهادت کمتر از خود شهادت نیست، یادآور شد: تبلیغ و ترویج فرهنگ شهادت وظیفه همه ما، اصحاب رسانه، اهل قلم، تمامی نخبگان، دانشمندان، اساتید، وزارت علوم و آموزش‌ و پرورش و معلمان است که سردار قهاری را با تمام ویژگی‌های مقدس او و شهید حسین همدانی‌ها، آیت‌الله مدنی‌ها، شهید سلیمانی‌ها و دیگر شهیدان را تبلیغ کنیم.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه این وظیفه ما و وظیفه جوانان امت است که فرهنگ شهادت را تبلیغ کنند و جوانان از پیران در رابطه با شهدا و مسئولیت و سوابق شهدا بپرسند و سوال کنند، عنوان کرد: شهدای گمنام را تبلیغ کنید شهید گمنامی که در شب تار در میدان‌ مین به مصاف دشمن رفت و کسی غیر از خدا او را ندید و تشییع جنازه‌ای هم نداشت که مردم به پدر و مادر وی تسلی داده و تسلیت بگویند.

فلاح‌زاده با اشاره به تواضع، فروتنی، افتادگی، سعه صدر و سکوت معنادار شهید قهاری، خطاب به مسئولان گفت: فرماندهان، فرمانداران، استانداران، وزرا ما باید در مقابل مردم متواضع و افتاده باشیم چراکه مانند شهید قهاری اگر خود را در مقابل خدا و مومنان درگاه خدا بشکنیم، خدا ما را عزت داده و بلند می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز