خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور:

برخی مدیران نسبت به بازرسی از مجموعه خود بی‌توجه هستند

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۸۶۵۰

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: مدیران در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور باید علاقه مند خدمت به مردم و کار جهادی باشند.

به گزارش ایلنا، حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در جلسه وبیناری بررسی عملکرد استان‌ها در جذب اعتبارات مرتبط با قرارداد‌های کاداستر بیان کرد: انتظار ما از مدیران این است که با برنامه ریزی و دلسوزی در جهت اهداف سازمان گام بردارند و چنانچه کمبود و مشکلی هم وجود دارد برای رفع آن تلاش کنند.

وی با تاکید بر اهمیت بازرسی دوره‌ای از واحد‌ها و دفاتر اسناد رسمی گفت: متاسفانه برخی از مدیران از زیر مجموعه خود اطلاعاتی درستی ندارند و نسبت به بازرسی از مجموعه خود بی توجه هستند.

وی افزود: اعتبارات لازم برای پیشبرد اهداف سازمان تامین شده است و باید مدیران با کار جهادی وارد میدان شده و با تلاش و جدیت در جهت تحقق اولویت‌های سازمان کوشا باشند.

وی با اشاره به جلسات و نشست‌های تخصصی با وزارتخانه‌های راه و شهرسازی و جهاد کشاورزی افزود: در اجرای کامل قانون جامع حدنگار (کاداستر) کشور هیچ کوتاهی از هیچ مدیری پذیرفته نیست و با حمایت دستگاه‌های متولی همه باید با جدیت و برنامه ریزی در تسریع اجرای این امر تلاش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز