خبرگزاری کار ایران

در دیدار سفیر ایران در سوریه با الخطیب:

راهکارهای توسعه روابط تهران و دمشق درحوزه ارتباطات و فناوری بررسی شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۶۲۲۶

راهکارهای توسعه روابط دوجانبه در حوزه‌های مربوط به زیرساخت‌ها و امور نرم‌افزاری ارتباطات در دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه با وزیر ارتباطات و فناوری این کشور، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، مهدی سبحانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در دمشق با ایاد الخطیب، وزیر فناوری و تکنولوژی سوریه دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار دو طرف در خصوص راه‌های گسترش همکاری‌های دو کشور در حوزه ارتباطات و مخابرات و زیرساخت‌های مربوطه گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

الخطیب با بیان اینکه روابط ایران و سوریه در زمینه‌های مختلف روابطی راهبردی است، نسبت به توسعه روابط با تهران، به ویژه در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات استقبال کرد.

وی با بیان اینکه جایگاه سوریه، پیش از جنگ علیه تروریسم در منطقه در زمینه ارتباطات و شبکه تلفن همراه بسیار بالا بوده است، از عزم این کشور به منظور رسیدن مجدد به این جایگاه پس از پیروزی در جنگ نظامی علیه دشمنان سخن گفت.

سبحانی نیز با اشاره به پیشرفت‌های ایران در زمینه‌های مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات بر آمادگی تهران برای تبادل تجربیات به کشور سوریه در این زمینه تاکید کرد. 

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که وزیر سوری طی سفر به تهران در آینده نزدیک، نسبت به امکانات و فناوری‌های پیشرفته ایران در این زمینه‌ها، آشنایی کامل یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز