خبرگزاری کار ایران

رئیسی:

دولت اسیر حاشیه‌ها نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۹۳۰۴۰

رئیس‌جمهور از همه دستگاه‌های مسئول از جمله وزارت راه و شهرسازی و شهرداری‌ها خواست که اجرای دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی را در همه اماکن عمومی به ویژه در اتوبوس‌ها، مترو و هواپیما با جدیت پیگیری کنند.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه هیات دولت با تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر و ۲۲ بهمن گفت: مسئولان در فرصتی که برای خدمت به مردم در اختیارشان قرار گرفته، نهایت تلاش خود را در جهت کسب رضایت خداوند و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی به کار گیرند.

وی مردمی بودن، تحول‌گرایی و عدالت‌محوری را از صفات و مشخصات اصلی دولت برشمرد و اظهار داشت: فضای دولت کار، کار و کار برای مردم است و اسیر حاشیه‌ها نمی‌شود.

رئیس‌جمهور به موضوع آزادسازی حریم دریا و رودخانه‌ها اشاره و تصریح کرد: هر یک از دستگاه‌های اجرایی که در بخشی از حریم رودخانه یا دریا اقدام به احداث بنا کرده، شایسته است برای رفع این تجاوز خود پیش‌قدم شود و مدعی اول اجرای قانون در این زمینه دولت مردمی و بخش‌های تابعه آن باشند.

رئیسی ادامه داد: همچنین وزارت کشور با همکاری دستگاه‌های مربوطه از جمله استانداری‌ها و شهرداری‌ها هم‌زمان با پیگیری آزادسازی حریم دریا و رودخانه‌ها، برنامه و آئین‌نامه جامع و دقیقی برای نحوه مدیریت و بهره‌برداری از مناطق آزاد شده تهیه کنند تا با تامین امنیت و فضای مناسب فرهنگی و اجتماعی این امکانات به بهترین نحو مورد استفاده مردم قرار گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز