خبرگزاری کار ایران

عبدالرضا داوری در گفت‌وگو با ایلنا:

احمدی‌نژاد از مرداد ۱۴۰۱ در مجمع تشخیص حضور نخواهد داشت/ دسترسی‌ رئیس دولت‌های نهم و دهم به اطلاعات و اخبار محدود شده است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۲۳۵

عبدالرضا داوری گفت: محمود احمدی نژاد به دلیل فاصله‌ای که از کانون قدرت گرفته، از مرداد سال آینده دیگر در مجمع تشخیص مصلحت حضور نخواهد داشت.

عبدالرضا داوری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره ادعای رئیس دولت نهم و دهم مبنی بر اینکه روسیه و آمریکا بر سر ایران و اوکراین معامله کرده‌اند، گفت:  مدت‌هاست دسترسی‌آقای احمدی نژاد به اطلاعات و اخبار محدود شده و به دلیل فاصله‌ای که از کانون قدرت دارند، او از مرداد ۱۴۰۱ دیگر در مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور نخواهد داشت.

داوری افزود:‌ نکته اینجاست که آقای احمدی‌نژاد همیشه از ابتدای ریاست جمهوری، تمایل شدیدی به دیده شدن داشتند. این حرف‌ها را می‌زنند تا بتوانند خودشان را در سطح رسانه‌ها حفظ کنند. من شما را  به اسفند سال ۸۶ ارجاع می‌دهم. وی قبل از انتخابات سال ۲۰۰۹ آمریکا در مصاحبه با یک رسانه اسپانیایی و در حالی که رقابت میان باراک اوباما و جان مک کین بود گفت هیئت حاکمه آمریکا اجازه نمی‌دهد تا اوباما رئیس جمهور آمریکا شود. سال گذشته در همین ایام یک نامه به سران کشورهای خلیج فارس و حسن روحانی  نوشت که آمریکا به زودی در منطقه جنگ بزرگی برپا خواهد کرد و در دوم اردیبهشت امسال هم در سخنرانی اعلام کرد آقای رئیسی از حضور در انتخابات منع خواهد شد و به ایشان می‌گویند در انتخابات کاندیدا نشود چرا که حاکمیت می‌خواهد یک فرد خاصی را به ریاست جمهوری برساند. امروز هم که این پیش بینی عجیب و غریب را انجام دادند.

این فعال سیاسی اعلام کرد:  احمدی‌نژاد با تمام خبرها و تحلیل‌هایی که انجام می‌دهند، به زعم خودش می‌خواهد بمبی را بترکاند تا توجهات را به سمت خودش جلب کند.  نکته دیگر این است وقتی شما می‌خواهید تحلیل محتوا درباره صحبت‌های او به ویژه بعد از تحلیل‌هایی که درباره عدم حضور آقای رئیسی انجام داد، بدهید، می‌بینید که او دیگر مورد توجه مردم نیست.

او در پایان گفت: می‌خواهم بگویم او مملو از تناقض است. احمدی‌نژاد تلاش می‌کند تا به او در فضای عمومی توجه شود. حالا می‌بیند به او توجه نمی‌شود. او فکر کرد اگر انتخابات ریاست جمهوری را تحریم کند، مشارکت عمومی به ۱۵ درصد خواهد رسید و دیدید که این تحلیل او هم به نتیجه نرسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز